Vacature: Chatoperator LiveChat Service

  • nick
  • Nieuws
  • jan 31, 2016
  • no comments.

Ben jij klantgericht, servicegericht en een echte multitasker? Houd jij het hoofd koel binnen een drukke en dynamische omgeving en ben je graag de steunpilaar van een organisatie? Lees dan snel verder!

De baan
Vanwege de groei van onze organisatie zijn we op zoek naar een Chatoperator. Je bent verantwoordelijk voor alle eerste- en tweedelijns vragen van de bezoekers van de website’s van onze klanten dit doe je per chat. Je verstrekt advies en informatie over de producten en diensten van onze klanten. Daarnaast draag je zorg voor de directe ondersteuning van een specifieke klantgroep. Je denkt mee en werkt aan het optimaliseren van het werkproces en het verhogen van de kwaliteit binnen het team.

Jij

      • Je hebt minimaal een afgeronde relevante mbo-4 opleiding of hbo denkniveau;
      • Je ziet het als uitdaging om klanten te allen tijde tevreden te houden;
      • Je hebt ervaring op het gebied van customer- en/of sales support;
      • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
      • Je ben resultaatgericht, probleemoplossend en zelfstandig met een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
      • Je hebt goede kennis en beheersing van MS office en affiniteit met administratieve systemen en procedures;
      • Je bent woonachtig in of rond Bodegraven, aangezien je werkt vanuit ons kantoor in Bodegraven.

Wij

      • Wij bieden jou een goed marktconform salaris;
      • Wij bieden uitstekende secondaire arbeidsvoorwaarde
      • Je komt te werken binnen een informeel en ambitieus bedrijf, waarbij je regelmatig teambuilding-uitjes mag verwachten!

Solliciteren op de vacature Chatoperator?
Ben je enthousiast geworden over de functie van Chatoperator? Voldoe je bovendien aan de vereiste kennis en vaardigheden? Stuur dan je cv en sollicitatiebrief naar Nick Blom, nick@livechatservice.nl of bel 06-14698366

Wie zijn wij
Vandaag de dag is het hebben van slechts een website niet meer voldoende om de bezoekers van deze generatie te bekoren. Menselijke interactie speelt een sleutelrol in het succes als onderneming, zowel offline als online. De afgelopen jaren zijn zaken als social media enorm gegroeid, een teken aan de wand dat mensen behoefte hebben aan menselijk contact.

LiveChat Support biedt een alles-in-één oplossing aan waarmee niet alleen bezoekers direct en real-time worden geholpen, maar ook leads worden gegeneerd en/of de verkoop wordt gestimuleerd. Onze LiveChat dienst is dus niet alleen een supportdienst, maar tevens een online marketingdienst.

Met behulp van alle informatie over het gedrag en wensen van uw bezoekers bieden wij gerichte oplossingen aan en zoeken we de interactie op het geschikte moment op voor de beste resultaten.

Dit is natuurlijk een prachtig marketing praatje, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ons chatoperator team 7 dagen van de week 12 uur per dag klaar zit om de bezoekers van de website’s van onze klanten te woord te staan en met als doel de conversie van onze klanten te verhogen!

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ook meer uit de toekomst van uw bedrijf halen?

Livechat op uw website of in uw mail helpt potentiële
klanten te converteren naar kopende klanten.