Administratief Medewerker (16-24 uur)

LiveChat Service groeit op alle fronten. Om die groei ook administratief in goede banen te leiden zoeken wij een Administratief Medewerker m/v voor 16-24 uur in de week die met ons mee wil groeien.

In deze functie ben je (mede)verantwoordelijk voor de complete debiteuren- en crediteurenadministratie, het boeken van facturen en diverse algemene administratieve taken. Omdat LiveChat Service als groep uit meerdere bedrijven bestaat, waaronder buitenlandse, zijn je werkzaamheden heel divers. Naast je vaste taken zullen er ook ad hoc verzoeken jouw kant op komen. Daarbij zul je ook ondersteuning bieden bij het maken van offertes en het voeren van de verkoopadministratie. Tegelijkertijd ben je aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en externe partijen, maar ook voor je collega’s van verschillende afdelingen.

Profiel van de ideale kandidaat

Je houdt van aanpakken. Bovendien haal je voldoening uit het feit dat jouw zaken altijd tot in de puntjes geregeld zijn. Hoewel het een zelfstandige functie betreft, vind je het ook prettig om met je collega’s samen te werken. Klanttevredenheid is immers een teamprestatie waar ook jij aan bijdraagt!

Wij vragen

  • Beschikbaarheid voor 16-24 uur per week

  • minimaal vier dagen per week

  • Woonachtig in de omgeving van Rotterdam

  • Ervaring met MS Office Excel en Word

  • Je bent betrouwbaar, flexibel, stressbestendig en komt afspraken na

  • Je bent zelfstandig, nauwkeurig en representatief

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding in een administratieve/boekhoudkundige richting

  • Je hebt kennis van boekhoudkundige software, kennis van Exact Online is een pré

  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré

Wij bieden

  • Een werkplek in het centrum van Rotterdam

  • Een afwisselende functie bij een groeiend bedrijf

  • Een marktconform salaris

  • Reiskostenvergoeding op basis van openbaar vervoer

  • 24 vakantiedagen per jaar (op basis van een 40 urige werkweek)

Wie zijn wij?

Vandaag de dag is het hebben van slechts een website niet meer voldoende om de bezoekers van deze generatie te bekoren. Menselijke interactie speelt een sleutelrol in het succes als onderneming, zowel offline als online. De afgelopen jaren zijn zaken als social media enorm gegroeid, een teken aan de wand dat mensen behoefte hebben aan menselijk contact.

LiveChat Service biedt een alles-in-een oplossing aan waarmee niet alleen bezoekers direct en real-time worden geholpen maar ook leads worden gegenereerd en/of de verkoop wordt gestimuleerd. Onze LiveChat dienst is dus niet alleen een supportdienst, maar tevens een online marketingdienst.

Met behulp van alle informatie over het gedrag en wensen van bezoekers bieden wij gerichte oplossingen aan en zoeken we de interactie op het geschikte moment op voor de beste resultaten.

Dit is natuurlijk een prachtig marketing praatje, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ons chatoperator team 7 dagen per week 16 uur per dag klaar zit om de bezoekers van de websites van onze klanten te woord te staan met als doel de conversie van onze klanten te verhogen!

Solliciteren op de vacature van Administratief Medewerker? Stuur dan je cv en sollicitatiebrief naar pz@livechatservice.nl. Je hoort snel van ons!

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Soort dienstverband: Deeltijd

Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal