We besteden veel aandacht aan het trainen van onze chatoperators zodat zij volledig op de hoogte zijn van de producten en diensten die u aanbiedt. Onze projectmanager zal uw website opnemen als een spons en alle vergaarde kennis delen met de operators. Daarnaast stellen we de lijst met veelgestelde vragen en antwoorden op aan de hand van uw informatie.
Over het algemeen worden onze operators 3 tot 7 dagen intensief getraind op een nieuw project onder begeleiding van een projectmanager. Na afloop zullen onze medewerkers dan ook volledig op de hoogte zijn van uw organisatie, de producten en/of diensten die u aanbiedt en de werking van uw website.
We richten met de training ons compleet op het aanbieden van service aan uw klanten met als doel het genereren van leads of het verkopen van uw product en/of dienst. In het geval van een offerte aanvraag of een aanvraag voor meer informatie zullen onze operators alle relevante informatie noteren zodat u een warme lead op een presenteerblaadje krijgt.
We instrueren onze operators ook waar zij zich tijdens de chat niet bezig moeten houden. U hoeft zich dan ook geen zorgen te maken dat onze operators een discussie met uw bezoekers aangaan over de eigenschappen van uw product of inhoud van uw diensten.