Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

LiveChat Service neemt Duitse activiteiten Finnchat over

LiveChat Service neemt Duitse activiteiten Finnchat over

Per 2 april is Finnchat GmbH door LiveChat Service overgenomen. De ambitie van LiveChat Service om haar diensten ook in Duitsland breed in de markt te zetten krijgt daarmee verder vorm. Finnchat GmbH Finnchat GmbH is de Duitse vestiging van het Finse Finnchat OY, welke sinds 2014 ook vanuit Berlijn actief is met livechat diensten.…

Meer lezen »
LiveChat Service neemt afscheid van de Chatbot

LiveChat Service neemt afscheid van de Chatbot

Na een kort maar hectisch leven vol overdrijving, miscommunicatie en overtrokken verwachtingen nemen wij afscheid van de hype: “Chatbots zijn de toekomst.” Nick Blom, oprichter en eigenaar van LiveChat Service, is er van overtuigd dat persoonlijk contact nog altijd het beste is. ”De chatbot was een leuke gimmick die soms ingezet kon worden door grote…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

ContactOns voegt CoBrowser Screen Share toe aan dienstenpakket voor klantinteractie
Vacature: Commercieel directeur (CCO) LCS Agency

Vacature: Commercieel directeur (CCO) LCS Agency

LCS Agency is het marketingbureau van LiveChat Service, voortgekomen uit de ontwikkeling van LiveChat Service van pure dienstverlener op het gebied van live chat, naar een data gedreven marketing bedrijf. Net als de hele organisatie groeien onze marketingactiviteiten flink. Om deze groei ook commercieel in goede banen te leiden, zoeken wij een Commercieel Directeur voor…

Meer lezen »
Livechat wordt nog steeds vaker gebruikt

Livechat wordt nog steeds vaker gebruikt

Livechat wordt nog steeds vaker gebruikt. Dat blijkt uit onderzoek door Livechat Inc. Deze Poolse ontwikkelaar voorziet heel veel bedrijven, ook ons nog even, van software om livechat op de website mogelijk te maken. Voor het Customer Service Report zijn de resultaten van 26.000 bedrijven geanalyseerd. In 2018 zijn er 438 miljoen chatgesprekken met de…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal