Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Initiatief ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ helpt retailers gratis met online verkoop
LiveChat Service stelt gratis chat software ter beschikking

LiveChat Service stelt gratis chat software ter beschikking

Daarmee draagt het Rotterdamse bedrijf haar steentje bij in de huidige economische situatie.   Met de gedachte ‘samen maken we het verschil’ heeft LiveChat Service besloten haar software voor de komende 3 maanden gratis ter beschikking te stellen aan bedrijven die door de situatie rondom het Covid-19 virus geconfronteerd worden met een grote toename van klantcontacten…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

LiveChat Service slaat overnamebod buitenlands callcenter af 

LiveChat Service slaat overnamebod buitenlands callcenter af 

Voor de derde keer in een jaar tijd heeft een buitenlandse partij ongevraagd een bod gedaan op de bedrijfsactiviteiten van LiveChat Service. En ook voor de derde keer heeft het bedrijf het bod, van meerdere miljoenen Euro’s, afgewezen.  Internationale belangstelling De afgelopen jaren heeft LiveChat Service grote stappen gezet op het gebied van conversational commerce…

Meer lezen »
CoBrowser verbetert toegankelijkheid van de chat en ontvangt rapport WCAG 2.1

CoBrowser verbetert toegankelijkheid van de chat en ontvangt rapport WCAG 2.1

CoBrowser heeft door aanpassingen te verrichten in hun software de toegankelijkheid van de chat voor iedereen weten te verbeteren. Dit is afgelopen maand officieel bezegeld met een perfecte score vanuit Stichting Accessibility. De fascinatie die CoBrowser heeft voor de mogelijkheden van de browser heeft hierbij opnieuw geleid tot een mijlpaal.  CoBrowser heeft het nieuwste rapport…

Meer lezen »
Fysiek versus online winkelen

Fysiek versus online winkelen

Ieder jaar doet Bureau RMC onderzoek naar de ontwikkelingen in het gedrag van de Nederlandse bevolking op het gebied van winkelen. Ook in 2019 zijn er verschillende trends te zien die van invloed kunnen zijn op hoe we onze inkopen doen in de toekomst. Eén daarvan is gericht op de eeuwige strijd tussen fysieke winkels…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal