Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

4 chat fouten die je bezoekers koude rillingen bezorgen!

4 chat fouten die je bezoekers koude rillingen bezorgen!

AAHHHHHHHH!!!!!! Potentiële klanten die mijn website verlaten. Dat moet de engste nachtmerrie zijn voor elk bedrijf. Dit is een lijst met foute chats die je klanten absoluut zullen afschrikken. Het is een van de oudste feestdagen ter wereld, Halloween! Het is een oude Keltische viering van de geesten van de doden. De Kelten geloofden dat…

Meer lezen »
LiveChat Service is officieel business partner van Thuiswinkel.org

LiveChat Service is officieel business partner van Thuiswinkel.org

Als business partner van Thuiswinkel.org draagt LiveChat Service bij aan een gezonde en veilige e-commerce branche. Thuiswinkel.org is in Nederland de belangrijkste belangenvereniging van e-commerce bedrijven. Wij zijn daarom trots om te vermelden dat we officieel business partner zijn van Thuiswinkel.org. LiveChat Service en e-commerce Wij werken als dienstverlener op het gebied van livechat veel…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Stop nou met het genereren van traffic

Stop nou met het genereren van traffic

Ik zie en hoor het overal om mij heen, alle uitingen van bedrijven verwijzen naar de website. Op TV: speel mee met de postcodeloterij! Ga snel naar www.postcodeloterij.nl. Op de radio: lexa.nl als het om daten gaat. Als ik google op sneakers krijg ik talloze aanbieders van sneakers via Adwords. Van magazines, offline reclame tot…

Meer lezen »
Lucia Piseddu, de nieuwe International Business Development Manager van LiveChat Service
Chatten zonder ticketing systeem

Chatten zonder ticketing systeem

Website bezoekers ieder moment voorzien van een snel en helder antwoord. Dat is waar chatten om draait. De regel is dat bezoekers binnen 30 seconden reactie dienen te krijgen. Een totaal ander verwachtingspatroon dan bij andere vormen van digitaal klantcontact (e-mail, Facebook Messenger en WhatsApp). Daar is een responsetijd van 5 minuten (Facebook Messenger en…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal