Blog overzicht

Gebruik Live Chat voor B2B leadgeneratie

Gebruik Live Chat voor B2B leadgeneratie

Ook in de B2B markt wordt de toegevoegde waarde van Live Chat gezien. Maar het is wel belangrijk dat je als bedrijf een goede strategie hebt om er optimaal gebruik van te maken. Want als je het op een foute manier uitvoert, is het niet meer dan een irritante pop-up. Maar als je het goed…

Meer lezen »
Waarom Live Chat Software werkt voor grote en kleine bedrijven

Waarom Live Chat Software werkt voor grote en kleine bedrijven

Na een lange dag op kantoor, loop je naar de metro. De volgende metro vertrekt over tien minuten, dus je gebruikt deze tijd om je laatste notificaties te checken. Er is een nieuwsbrief van je favoriete merk over de nieuwe collectie. Dat herinnerd je er meteen aan dat je nog een paar shorts moet terugsturen…

Meer lezen »
Live Chat voor klantenservice – vijf tips voor succes

Live Chat voor klantenservice – vijf tips voor succes

De statistieken liegen er niet om: als het op online winkelen aankomt, geven consumenten de voorkeur aan live chatondersteuning. Vooral nu de winkels gesloten zijn en ze de mogelijkheid missen om verkoopmedewerkers om hulp te vragen. Eigenaren van webshops mogen de kans niet laten liggen om live chat in te zetten voor hun klantenservice. Het is…

Meer lezen »
Hoe Conversational Commerce de winkelervaring verandert

Hoe Conversational Commerce de winkelervaring verandert

Als bedrijf wil je je klanten zo goed mogelijk helpen in het aankoopproces. Om dit te bereiken is communicatie essentieel. Zo moet je weten wanneer je klanten je hulp nodig hebben. En waar je kunt inspringen om ze net dat extra zetje te geven om iets te kopen. Door gebruik te maken van Conversational Commerce…

Meer lezen »
Hoe en wanneer maak je de overstap naar een menselijke chat operator?
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal