Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Rode oortjes in de chat

Rode oortjes in de chat

Onze chatoperators maken van alles mee. Dat kan haast ook niet anders met meer dan een paar duizend chats per dag. Om u een beeld te schetsen van de werkzaamheden die onze chatoperators verrichten lichten wij in deze rubriek onze grappigste, raarste, beste en meest opzienbarende chats toe. Voor u een kijkje achter de schermen…

Lees verder »
Welkom Johan!

Welkom Johan!

LiveChat Service groeit met de dag. Om al de klanten de juiste kwaliteit te bieden dient er geïnvesteerd te worden in goed en getraind personeel. Vol trots kunnen wij u mededelen dat er wederom een toevoeging is gedaan aan het getrainde team van chatoperators. Johan Korteland, 32 jaar en woonachtig in Maassluis heeft veel ervaring…

Lees verder »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Livechat penetreert bedrijfsleven, maar blijft achter bij non-profit sector
Goedlachse ondernemer resulteert in goede lead

Goedlachse ondernemer resulteert in goede lead

Onze chatoperators maken van alles mee. Dat kan haast ook niet anders met meer dan een paar duizend chats per dag. Om u een beeld te schetsen van de werkzaamheden die onze chatoperators verrichten lichten wij in deze rubriek onze grappigste, raarste, beste en meest opzienbarende chats toe. Voor u een kijkje achter de schermen…

Lees verder »
Behoefteonderzoek livechat

Behoefteonderzoek livechat

Wij van LiveChat Service hebben recentelijk een behoefteonderzoek uitgevoerd naar het gebruik van livechat. Ongeveer 900 bedrijven hebben een enquête van ons ontvangen, waarvan 81 bedrijven een volledige enquête hebben teruggestuurd. Het doel van het onderzoek was in eerste instantie om in kaart te brengen wat de beweegredenen zijn voor bedrijven om wel of geen…

Lees verder »
Livechat: Meer dan alleen een <strong>contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal