Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Voordelen van Livechat

Voordelen van Livechat

Het wordt retailbedrijven steeds moeilijker gemaakt om op te vallen. Het aanbod wordt steeds groter en landsgrenzen verdwijnen. De consument kan hierdoor overal aankopen doen en wordt daarmee niet meer beperkt tot zijn of haar omgeving. Waar voorheen prijs of kwaliteit een onderscheidend vermogen was, is er nu veel meer nodig om op te vallen.…

Lees verder »
Spreek ik met een robot of een echt persoon?  – Het leven van een menselijke chatoperator

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Ethiek en Chatbots

Ethiek en Chatbots

Een chatbot kan gezien worden als de ideale werknemer. Hij werkt 24/7, is nooit ziek en kan vragen van uw klanten daarom razendsnel beantwoorden. Alhoewel er inmiddels tienduizenden chatbots draaien, lijkt de chatbot nog niet massaal omarmd te worden. Dit komt omdat er nog veel misvattingen omtrent chatbots zijn. Waar de een de chatbot als…

Lees verder »
LiveChat Service opent vestiging in Duitsland

LiveChat Service opent vestiging in Duitsland

Rotterdam-  De eerste internationale vestiging van LiveChat Service is een feit. Ook vanuit het nieuwe kantoor in Dusseldorf (Duitsland) zal LiveChat Service bedrijven en organisaties helpen met het in contact komen met (potentiële) klanten. Duitsland is een groot en veelzijdig land, waar veel grote bedrijven gevestigd zijn. Al deze bedrijven komen in contact met klanten,…

Lees verder »
WhatsApp Business en LiveChat Service: een gouden combinatie?

WhatsApp Business en LiveChat Service: een gouden combinatie?

Rotterdam- WhatsApp is het meest gebruikte sociale platform ter wereld. Om deze positie te behouden én nog meer mensen van dienst te kunnen zijn is WhatsApp Business uitgerold. Waar de berichtendienst zich voorheen vooral op persoonlijk gebruik richt, komen zij nu ook zakelijke gebruikers tegemoet. Deze nieuwe vorm van service verlenen lijkt erg op de…

Lees verder »
Livechat: Meer dan alleen een <strong>contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal