Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

LiveChat Service haalt ruim een miljoen groeikapitaal op

LiveChat Service haalt ruim een miljoen groeikapitaal op

Het Rotterdamse bedrijf financiert hiermee haar groeiambities op het gebied van Conversational Commerce en de ontwikkeling van haar communicatieplatform (CPaaS). De komende weken verwacht het bedrijf nog eens minimaal een miljoen euro op te halen. Op 30 april jongstleden is LiveChat Service gestart met haar notering aan de NPEX effectenbeurs. Haar doel is om middels…

Meer lezen »
Adyen and LiveChat Service sign global partnership on conversational commerce

Adyen and LiveChat Service sign global partnership on conversational commerce

Adyen and LiveChat Service sign global partnership on conversational commerce In doing so, the companies bring the ultimate customer experience to the market. Driven by rapid developments in conversational commerce providing the ultimate customer experience, Adyen and LiveChat Service have combined their forces bringing conversations and payments together. Thus making it possible to complete a…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Adyen en LiveChat Service tekenen global partnership voor conversational commerce

Adyen en LiveChat Service tekenen global partnership voor conversational commerce

Adyen en LiveChat Service tekenen global partnership voor conversational commerce Daarmee brengen de bedrijven de ultieme customer experience naar de markt.  Gedreven door de snelle ontwikkelingen op het gebied van conversational commerce richting de ultieme customer experience, hebben Adyen en LiveChat Service besloten hun producten te combineren en conversaties en betalingen samen te brengen. Zo…

Meer lezen »
LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep

LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep

LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep  Daarmee bereidt het Rotterdamse bedrijf zich voor op uitbreiding van haar activiteiten.   Op 30 april jongstleden is LiveChat Service gestart met haar notering aan de NPEX effectenbeurs. Haar doel is om middels obligaties tot 2,5 miljoen Euro op te halen ter financiering van haar internationale groeiambities.…

Meer lezen »
Klantenservice tijdens Corona: Telefoon uit? Nee chat aan!

Klantenservice tijdens Corona: Telefoon uit? Nee chat aan!

Zo uitgestorven als de winkelstraten er de laatste maanden hebben uitgezien, zo druk hebben de webshops het. Bol.com noteerde over het eerste kwartaal een groei in verkopen van 40%. Ook Coolblue merkt de drukte. Zij sloten aan het begin van de crisis al direct de deuren van de fysieke winkels. Niet eens om de kans…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal