Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Livechat: kom in contact met al uw website bezoekers

Livechat: kom in contact met al uw website bezoekers

Een belangrijk punt waarop livechat zich onderscheid van andere communicatiekanalen als telefonie, is dat er contact plaatsvindt met een breder spectrum bezoekers. De laagdrempeligheid van livechat leidt tot meer contactopname. Hierdoor is er meer klantcontact en zijn er dus meer mogelijkheden om bezoekers te converteren en leads te genereren. Via telefonie komt u doorgaans in…

Lees verder »
Vergroot uw klantcontact met een proactieve begroeting: “Hallo”

Vergroot uw klantcontact met een proactieve begroeting: “Hallo”

Ik heb de gouden tip om uw klantcontact te vergroten! Het is heel simpel: “Hallo” zeggen. Hoi of goedendag werken trouwens ook prima. Maar waarom is dit zo’n fantastische tip zult u denken. Bedrijven zijn continu op zoek naar manieren om wensen en behoeften, zoals dat zo mooi in de schoolbanken wordt geleerd, te achterhalen.…

Lees verder »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Meer service voor de klant, meer sales voor het bedrijf

Meer service voor de klant, meer sales voor het bedrijf

Bij het winkelen in de stad merk je vaak binnen enkele seconde of de hulp van een medewerker prettig is of niet. De een luistert beter dan de ander en stelt daardoor de juiste vragen. Een eigenschap die hierin een grote rol speelt is ervaring. Ervaring is precies hetgene dat onze chatoperators in sneltreinvaart opdoen,…

Lees verder »
Stop nou met het genereren van alleen maar traffic

Stop nou met het genereren van alleen maar traffic

Ik zie en hoor het overal om mij heen, alle uitingen van bedrijven verwijzen naar de website. Op TV: speel mee met de postcodeloterij! Ga snel naar www.postcodeloterij.nl. Op de radio: lexa.nl als het om daten gaat. Als ik google op sneakers krijg ik talloze aanbieders van sneakers via Adwords. Van magazines, offline reclame tot…

Lees verder »
Hoe starten wij met nieuwe klanten

Hoe starten wij met nieuwe klanten

Op het moment dat u klant wordt bij LiveChat Service komt u in het implementatietraject terecht. Dit traject bestaat uit drie onderdelen: 1. het maken van de Frequently Asked Questions lijst en inwerken van de chatoperators, 2. het technische aspect en 3. een hotline van twee weken voor eventuele vragen. 1. Frequently Asked Questions en…

Lees verder »
Livechat: Meer dan alleen een <strong>contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal