Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep

LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep

LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep  Daarmee bereidt het Rotterdamse bedrijf zich voor op uitbreiding van haar activiteiten.   Op 30 april jongstleden is LiveChat Service gestart met haar notering aan de NPEX effectenbeurs. Haar doel is om middels obligaties tot 2,5 miljoen Euro op te halen ter financiering van haar internationale groeiambities.…

Meer lezen »
Klantenservice tijdens Corona: Telefoon uit? Nee chat aan!

Klantenservice tijdens Corona: Telefoon uit? Nee chat aan!

Zo uitgestorven als de winkelstraten er de laatste maanden hebben uitgezien, zo druk hebben de webshops het. Bol.com noteerde over het eerste kwartaal een groei in verkopen van 40%. Ook Coolblue merkt de drukte. Zij sloten aan het begin van de crisis al direct de deuren van de fysieke winkels. Niet eens om de kans…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Initiatief ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ helpt retailers gratis met online verkoop
LiveChat Service stelt gratis chat software ter beschikking

LiveChat Service stelt gratis chat software ter beschikking

Daarmee draagt het Rotterdamse bedrijf haar steentje bij in de huidige economische situatie.   Met de gedachte ‘samen maken we het verschil’ heeft LiveChat Service besloten haar software voor de komende 3 maanden gratis ter beschikking te stellen aan bedrijven die door de situatie rondom het Covid-19 virus geconfronteerd worden met een grote toename van klantcontacten…

Meer lezen »
LiveChat Service slaat overnamebod buitenlands callcenter af 

LiveChat Service slaat overnamebod buitenlands callcenter af 

Voor de derde keer in een jaar tijd heeft een buitenlandse partij ongevraagd een bod gedaan op de bedrijfsactiviteiten van LiveChat Service. En ook voor de derde keer heeft het bedrijf het bod, van meerdere miljoenen Euro’s, afgewezen.  Internationale belangstelling De afgelopen jaren heeft LiveChat Service grote stappen gezet op het gebied van conversational commerce…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal