Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Geo Fencing en eeuwenoude data bieden nieuwe kansen voor marketing

Geo Fencing en eeuwenoude data bieden nieuwe kansen voor marketing

Geo Fencing is nog niet heel erg bekend, maar volgens LiveChat Service-founder en CEO Nick Blom is het een zeer effectieve oplossing om opnieuw publiek te benaderen. In zijn zevende artikel voor FrankWatching geeft hij voorbeelden om eeuwenoude data van instituten als de Kamer van Koophandel, Het Kadaster en de RDW in combinatie met Geo…

Meer lezen »
LiveChat Service beleeft hoogtepunt in helikopter!

LiveChat Service beleeft hoogtepunt in helikopter!

Zaterdag 10 november 2018 ging LiveCat Service de lucht in. Met de helikopter. Helaas was het te bewolkt om ons eigen kantoor te zien maar het uitzicht op onder meer De Rotterdam, De Kuip, Kop van Zuid, Erasmusbrug, Euromast, Maas en Hotel New York was prachtig. Het bedrijfsuitje boven Rotterdam kwam mede tot stand door…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Vacature Stage Grafisch Vormgever

Vacature Stage Grafisch Vormgever

Ben jij op zoek naar een dynamische stage bij een online dienstverlener in het hartje van Rotterdam? LiveChat Service biedt een Stage Grafisch Vormgever. Wat ga je doen? Als stagiair ben je bij LiveChat Service gewoon één van de collega’s en werk je als volwaardig lid van het team mee. Je bent een echte creatieveling en…

Meer lezen »
Hoe kunnen chatbots vragen menselijk beantwoorden?

Hoe kunnen chatbots vragen menselijk beantwoorden?

Rond 2020 zullen klanten in 85% van de gevallen zonder directe interactie van een mens contact hebben met een bedrijf. Een hele opgave, ook voor ons als LiveChat Service, omdat 53% van de klanten de voorkeur geeft aan online chatten boven bellen, en 67% van de klanten hangt gefrustreerd op wanneer ze geen medewerker van…

Meer lezen »
Liever menselijke interactie dan een domme chatbot!

Liever menselijke interactie dan een domme chatbot!

Hoewel bijna iedereen  het erover eens is dat chatbots in sommige situaties snel en handig kunnen zijn, scoort gebrek aan intelligentie hoog op de bezwarenlijst van de consument. 65% geeft nog steeds de voorkeur aan menselijke interactie aan de andere kant van de chat blijkt uit onderzoek van  Pegasystems onder 3.500 consumenten. 72% van de…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal