Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Maar hoe vaak wordt kunstmatige intelligentie al ingezet?

Maar hoe vaak wordt kunstmatige intelligentie al ingezet?

Volgens onderzoek van Upstream gebruikt nog maar 22% van de wat grote bedrijven (meer dan tien werknemers) een vorm van kunstmatige intelligentie voor webcare. Voor het onderzoek Stand van Webcare 2018 gaven 342 profit en non-profit organisaties hun input. 19% van de grote bedrijven zet een chatbot in. 2% gebruikt een virtuele assistent en 1%…

Meer lezen »
Vacature: Operationeel Directeur LiveChat Service / LCS Agency

Vacature: Operationeel Directeur LiveChat Service / LCS Agency

LiveChat Service is gevestigd in hetzelfde pand waar ooit het roemruchte Hollywood Music Hall was gevestigd en nu poppodium Annabel te vinden is. En nou wil dit niet zeggen dat het bij ons op kantoor soms ook net een lawaaiige club is, maar een gezellige hectiek is er zeker! Het jonge maar ambitieuze team vol…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

LiveChat Service neemt Cobrowser over

LiveChat Service neemt Cobrowser over

LiveChat Service is al de toonaangevende partij op het gebied van livechat in de Benelux. Met de totale overname van het Groningse Cobrowser wordt die positie verder versterkt. Door de samenvoeging wordt klanten voortaan een totaaloplossing aangeboden. LiveChat Service beschikt nu over eigen chat software én developers en zal naast het premium merk Cobrowser een…

Meer lezen »
Dit kun je allemaal met Conversational marketing!

Dit kun je allemaal met Conversational marketing!

De consument maakt steeds vaker gebruik van chat, messaging en voice. De smartphone wordt niet meer gebruikt om te bellen. Maar juist om direct berichten te versturen en te ontvangen. Een voordeel is dat die berichten verrijkt kunnen worden met beeld, video, emoji’s, links en andere documentatie. De mogelijkheden zijn eindeloos. In Nederland is het…

Meer lezen »
Wat betekent de introductie van Google Assistent voor Livechat?

Wat betekent de introductie van Google Assistent voor Livechat?

Grote Nederlandse partijen als Centraal Beheer, Eneco, Essent, ING, Jumbo, KLM, KRO-NCRV, MediaMarkt, NOS, NPO, Qmusic, Rabobank, Rituals, Transavia en Unilever werken graag mee aan de introductie van Google Assistent in Nederland. Deze bedrijven hebben al een Action on Google gemaakt. De Actions zijn aan te roepen door “Praat met <naam>” te zeggen. Ook LiveChat…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal