Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

De AVG in 10 stappen

De AVG in 10 stappen

Vanaf 25 mei 2018 is het zover; dan treedt de AVG in werking. In ons vorige artikel schreven we over wat er allemaal gaat veranderen en wat deze wet precies inhoudt. Wil jij weten hoe je deze wet het best in je bedrijf kunt implementeren? En welke stappen er genomen moeten worden? De Autoriteit Persoonsgegevens…

Meer lezen »
Gebruik je klantcontact om meer sales te genereren

Gebruik je klantcontact om meer sales te genereren

Klanten helpen met vragen, klachten en andere opmerkingen, het zijn allemaal vormen van klantcontact die aan de basis kunnen liggen van meer sales. Om meer klantcontact te realiseren en website bezoekers beter van dienst te kunnen zijn zetten steeds meer bedrijven in op livechat. Deze laagdrempelige mogelijkheid op contact haalt enerzijds een groot deel van…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Live Chat en AVG: wat doet het met de markt?

Live Chat en AVG: wat doet het met de markt?

De AVG is momenteel één van de populairste ontwikkelingen in Europa. De Algemene Verordening Gegevensbescherming of in het Engels de General Data Protection Regulating (GDPR), is een gloednieuwe wetgeving die de persoonsgegevens van de Europese consument moet beschermen tegen misbruik en lekken. Bedrijven moeten zich vanaf 25 mei 2018 strikt aan de eisen houden van…

Meer lezen »
Bezoeker is mieters blij met chat service in eigen Gelderse dialect

Bezoeker is mieters blij met chat service in eigen Gelderse dialect

Eerder zagen we al dat onze chatoperators zich moeiteloos kunnen aanpassen aan straattaal. In deze chat zien we dat onze chatoperators ook communiceren in een Gelders dialect. Wat opvalt is dat de bezoeker eigenlijk geen vragen heeft, maar wanneer de chatoperator in hetzelfde dialect als de bezoeker reageert toch wél een vraag heeft. De bezoeker…

Meer lezen »
3 misverstanden over chatbots

3 misverstanden over chatbots

Kunstmatige intelligentie, zoals chatbots, heeft op het gebied van klantenservice ontzettend veel te bieden. Toch is niet iedereen van het nut van deze slimme algoritmes overtuigd. Hier lees je de drie meest voorkomende misverstanden over chatbots en kunstmatige intelligentie. Veel van deze misverstanden komen voort uit het beeld dat Hollywood van kunstmatige intelligentie schetst. Veel…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal