Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Online marketing internship for self-motivated student (fluent in English)

Online marketing internship for self-motivated student (fluent in English)

Are you an international student looking for a challenging internship at an online service provider in the heart of Rotterdam? As a marketing talent at LiveChat Service, you will be busy with all kinds of marketing tasks. The tasks listed below can be expected, among other things: Participation in the marketing strategy Building relationships with…

Meer lezen »
Digitale klantenservicemedewerker al bijna even goed als mens

Digitale klantenservicemedewerker al bijna even goed als mens

Wij bij LiveChat Service geloven vooral in de menselijke kracht bij klantenservice. Maar uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie op de voet. Chatbots worden immers steeds slimmer. Uit recent onderzoek van PanelWizard voor het Delftse technologiebedrijf TJIP, The Platform Engineers blijkt dat de consument digitale klantenservicemedewerkers en robotadviseurs inmiddels bijna evenveel vertrouwen…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Inside sales medewerker

Inside sales medewerker

Met al ruim 140 internationale klanten is LiveChat Service een flink groeiende onderneming. Om deze expansie kwalitatief nog meer te versnellen zoekt LiveChat Service een Inside sales medewerker (Junior). In deze commerciële functie ben je veelzijdig inzetbaar en staat klantcontact centraal. Je bent het aanspreekpunt voor huidige en potentiële klanten. Je geeft informatie en uitleg…

Meer lezen »
Mijnwebwinkel en LiveChat Service bieden 42.000 webwinkeliers livechat

Mijnwebwinkel en LiveChat Service bieden 42.000 webwinkeliers livechat

De ruim 42.000 webwinkeliers die zijn aangesloten bij Mijnwebwinkel kunnen voortaan heel eenvoudig en tegen een gereduceerd tarief livechat inzetten. LiveChat Service, koploper op het gebied van chat dienstverlening in de Benelux, biedt samen met het populairste e-commerce platform van Nederland een pilot. Mijnwebwinkel gelooft dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn en stelt…

Meer lezen »
Chatten in e-mails?

Chatten in e-mails?

Uit analyse van 4,5 miljard verstuurde e-mails en 177.000 campagnes heeft DDMA weer de Nationale E-mail Benchmark opgesteld. Kleine campagnes met dynamische en persoonlijke content zorgen voor grootste effect bij de ontvanger is de conclusie van Vision2B . Daarnaast worden steeds meer nieuwe technieken ingezet om relevante e-mailcampagnes op te zetten. Zo biedt Tripolis, een van de…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal

LiveChat Service maakt gebruik van cookies

LiveChat Service gebruikt cookies (en andere technieken) en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website zodat we deze kunnen analyseren en verbeteren. Daarnaast zetten wij cookies voor social media in, om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Wil je meer weten over deze cookies? Klik dan op "Meer informatie". Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden op onze website. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

Privacyverklaring | Sluiten