Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Vacature Stage Grafisch Vormgever

Vacature Stage Grafisch Vormgever

Ben jij op zoek naar een dynamische stage bij een online dienstverlener in het hartje van Rotterdam? LiveChat Service biedt een Stage Grafisch Vormgever. Wat ga je doen? Als stagiair ben je bij LiveChat Service gewoon één van de collega’s en werk je als volwaardig lid van het team mee. Je bent een echte creatieveling en…

Meer lezen »
Hoe kunnen chatbots vragen menselijk beantwoorden?

Hoe kunnen chatbots vragen menselijk beantwoorden?

Rond 2020 zullen klanten in 85% van de gevallen zonder directe interactie van een mens contact hebben met een bedrijf. Een hele opgave, ook voor ons als LiveChat Service, omdat 53% van de klanten de voorkeur geeft aan online chatten boven bellen, en 67% van de klanten hangt gefrustreerd op wanneer ze geen medewerker van…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Liever menselijke interactie dan een domme chatbot!

Liever menselijke interactie dan een domme chatbot!

Hoewel bijna iedereen  het erover eens is dat chatbots in sommige situaties snel en handig kunnen zijn, scoort gebrek aan intelligentie hoog op de bezwarenlijst van de consument. 65% geeft nog steeds de voorkeur aan menselijke interactie aan de andere kant van de chat blijkt uit onderzoek van  Pegasystems onder 3.500 consumenten. 72% van de…

Meer lezen »
Mark Vrijvogel versterkt LiveChat Service als Operationeel Directeur

Mark Vrijvogel versterkt LiveChat Service als Operationeel Directeur

Kort na de overname van CoBrowser zet LiveChat Service een volgende stap naar verdere professionalisering met de aanstelling van Mark Vrijvogel (voormalig directeur van Alternate Nederland) als Operationeel Directeur. LiveChat Service ondersteunt inmiddels ruim 230 klanten binnen de vastgoed , automotive, e-commerce, health, educatie en andere branches met de software en/of de bemanning van hun…

Meer lezen »
Terugblik Expert Meeting Conversational Marketing

Terugblik Expert Meeting Conversational Marketing

Op woensdag 24 oktober was het kantoor van LiveChat Service (of eigenlijk een verdieping lager) het decor voor de Expert Meeting Conversational Marketing. De ruim honderd aanwezigen van bedrijven als Eneco, A.S.R., Amnesty International, Youfone, PostNL en Unilever kregen presentaties van sprekers namens LiveChat Service B.V. (Nick Blom), Waternet, Cobrowser, Profile – Banden en onderhoud,…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal