Blog overzicht

Hoe en wanneer maak je de overstap naar een menselijke chat operator?
Hoe kun je Live Chat op een creatieve manier gebruiken?

Hoe kun je Live Chat op een creatieve manier gebruiken?

Website engagement is een belangrijk onderdeel van de klantervaring. Als klanten een vraag over marketing of verkoop hebben, vindt ongeveer 82% een onmiddellijk antwoord belangrijk of zeer belangrijk. Met een klantenservice vraag is dit zelfs 90%. Elke seconde dat een bedrijf er langer over doet om te antwoorden, neemt de kans op een aankoop af.…

Meer lezen »
Wat is Managed Live Chat en hoe werkt het?

Wat is Managed Live Chat en hoe werkt het?

Uit onderzoek is gebleken dat ongeveer 73% van de klanten Live Chat de beste vorm van communicatie met een bedrijf vindt. Het is dus voor elk bedrijf een must om te hebben. Je kunt ervoor kiezen om de chat te laten bemannen door je eigen medewerkers. Dan loop je wel het risico dat chats soms minder…

Meer lezen »
Chatten en betalen: verbeter de klantervaring

Chatten en betalen: verbeter de klantervaring

Live Chat heeft de laatste jaren sterk aan populariteit gewonnen. Vooral nadat de pandemie toesloeg. Veel mensen zijn op zoek naar de Live Chat optie bij het bezoeken van een website. Statistieken tonen aan dat 51% van hen bereid is te blijven als de website Live Chat aanbiedt. Stel je eens voor hoeveel meer klanten er op…

Meer lezen »
De beste Live Chat voorbeelden voor 2021

De beste Live Chat voorbeelden voor 2021

Live Chat is de software die op dit moment veruit het meest aan de verwachtingen van klanten voldoet. We gingen altijd al gehaast en stressvol om met ons werk en persoonlijke leven. Maar het werd nog erger na de uitbraak van de pandemie. We hadden geen andere keuze dan onze routine aan te passen om…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal