Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Liever menselijke interactie dan een domme chatbot!

Liever menselijke interactie dan een domme chatbot!

Hoewel bijna iedereen  het erover eens is dat chatbots in sommige situaties snel en handig kunnen zijn, scoort gebrek aan intelligentie hoog op de bezwarenlijst van de consument. 65% geeft nog steeds de voorkeur aan menselijke interactie aan de andere kant van de chat blijkt uit onderzoek van  Pegasystems onder 3.500 consumenten. 72% van de…

Meer lezen »
Mark Vrijvogel versterkt LiveChat Service als Operationeel Directeur

Mark Vrijvogel versterkt LiveChat Service als Operationeel Directeur

Kort na de overname van CoBrowser zet LiveChat Service een volgende stap naar verdere professionalisering met de aanstelling van Mark Vrijvogel (voormalig directeur van Alternate Nederland) als Operationeel Directeur. LiveChat Service ondersteunt inmiddels ruim 230 klanten binnen de vastgoed , automotive, e-commerce, health, educatie en andere branches met de software en/of de bemanning van hun…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Terugblik Expert Meeting Conversational Marketing

Terugblik Expert Meeting Conversational Marketing

Op woensdag 24 oktober was het kantoor van LiveChat Service (of eigenlijk een verdieping lager) het decor voor de Expert Meeting Conversational Marketing. De ruim honderd aanwezigen van bedrijven als Eneco, A.S.R., Amnesty International, Youfone, PostNL en Unilever kregen presentaties van sprekers namens LiveChat Service B.V. (Nick Blom), Waternet, Cobrowser, Profile – Banden en onderhoud,…

Meer lezen »
Hoe verloopt het klantcontact in de toekomst?

Hoe verloopt het klantcontact in de toekomst?

WhatsApp bekleedt de eerste plek in de top drie wanneer het gaat om technologieën die op de planning staan om toegevoegd te worden toegevoegd aan de klantcontactmogelijkheden. Dat blijkt uit de Customer Contact Radar van PeterConnects, leverancier van communicatiesoftwareoplossingen voor Cisco en Microsoft. In de Top 3 van communicatiemiddelen en technologieën die er op de planning staan…

Meer lezen »
Social media zijn vooral belangrijk voor communicatie

Social media zijn vooral belangrijk voor communicatie

Voor de zesde editie van het Nationaal E-mail onderzoek deed Spotler weer onderzoek naar hoe de Nederlander in 2018 omgaat met het kanaal e‑mail. En dat niet alleen: het is het enige onderzoek dat e‑mail afzet tegen alle bekende social media kanalen. Zo blijkt bijvoorbeeld dat  het gebruik van WhatsApp voor persoonlijke communicatie bij 65-plussers is…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal