Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

ContactOns voegt CoBrowser Screen Share toe aan dienstenpakket voor klantinteractie
Livechat wordt nog steeds vaker gebruikt

Livechat wordt nog steeds vaker gebruikt

Livechat wordt nog steeds vaker gebruikt. Dat blijkt uit onderzoek door Livechat Inc. Deze Poolse ontwikkelaar voorziet heel veel bedrijven, ook ons nog even, van software om livechat op de website mogelijk te maken. Voor het Customer Service Report zijn de resultaten van 26.000 bedrijven geanalyseerd. In 2018 zijn er 438 miljoen chatgesprekken met de…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Directiedag LiveChat Service

Directiedag LiveChat Service

Het directieoverleg van LiveChat Service B.V. en Cobrowser bracht Nick Blom, Walid Sadek, Mark Vrijvogel, Jeroen Beltman, Jeroen Mahler en Frank Leegstra naar Amsterdam voor een tochtje over de grachten met Lovers en een bezoek aan A’DAM Lookout!

Meer lezen »
LiveChat Service op Conversational Commerce Event

LiveChat Service op Conversational Commerce Event

Nick Blom verzorgde donderdag 22 november 2018 een presentatie tijdens het inspirerende Conversational Commerce Event van Frankwatching in de Jaarbeurs. Nick Blom vertelde welke waarde LiveChat Service toevoegt bij Profile – Banden en onderhoud op het gebied van conversie (22% groei), klanttevredenheid en marketing! Tsjibbe Wiersma (Online Marketing Manager bij Profile) kon helaas niet aanwezig…

Meer lezen »
Het is weer tijd voor het gekkenhuis dat Black Friday heet

Het is weer tijd voor het gekkenhuis dat Black Friday heet

Bijna negen op de tien Nederlanders weten inmiddels wat Black Friday is, een stijging van maar liefst 20% ten opzichte van vorig jaar. 26% van de consumenten verwacht vrijdag 23 november of in de dagen daarna op koopjesjacht te gaan, tegen 14% in 2017. Dat blijkt uit representatief online onderzoek van Motivaction onder 1.034 Nederlanders. Het…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal