Blog overzicht

6 follow-up manieren voor een geweldige klantenservice

6 follow-up manieren voor een geweldige klantenservice

Een goede follow-up na de aankoop is net zo belangrijk als de klantenservice zelf. Het sluiten van de deal is slechts de helft van het werk. Daarna moet je de klant laten zien dat het je niet alleen om de verkoop ging. Maar dat je echt om hen geeft. En dat je de beste ervaring…

Meer lezen »
De essentiële gids voor het gebruik van videochat voor klantenservice

De essentiële gids voor het gebruik van videochat voor klantenservice

Bedrijven hechten tegenwoordig veel belang aan de klantervaring. De eisen en behoeften van de moderne klant veranderen voortdurend. Dat betekent dat deze ervaringen moeten worden aangepast en op maat gemaakt om hieraan te voldoen. Videochat is een aantrekkelijke en gepersonaliseerde ondersteuningsdienst die steeds populairder wordt om dat te doen. Visuele betrokkenheidstools zoals videochat kunnen een…

Meer lezen »
Hoe bevorder je klantinteractie op een leuke manier?

Hoe bevorder je klantinteractie op een leuke manier?

Contact zoeken met een bedrijf over een product of dienst is meestal geen leuke ervaring. Het is vaak saai en niet echt iets waar de klant naar uitkijkt. Maar het kan ook anders! Als je wat aandacht besteed aan de manier hoe je een klantinteractie aangaat, kan dat het proces voor iedereen verbeteren. Hoe je…

Meer lezen »
Snelle antwoorden: haal er het beste uit!

Snelle antwoorden: haal er het beste uit!

De functie ‘snelle antwoorden’ is erg handig om consistente antwoorden te geven aan vragen van klanten. Het is een van de vele fantastische chatfuncties die mogelijk zijn. Ze maken het werk van chat operators veel efficiënter en makkelijker. Snelle antwoorden zijn vooraf geschreven antwoorden op de meest gestelde vragen. Gebruik simpelweg een korte toetsenbord combinatie…

Meer lezen »
Handige manieren om meer leads te genereren met Live Chat

Handige manieren om meer leads te genereren met Live Chat

Als je een live chat team inhuurt, verwacht je dat je bezoekers het gesprek tevreden en zonder enige twijfel verlaten. Maar zou het niet nog leuker zijn als ze uiteindelijk iets zouden kopen na het uitwisselen van een paar woorden? En wat als ze terugkomen omdat ze verbaasd zijn over de kwaliteit van de ondersteuning?…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal