Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Digitaal klantcontact: winter versus zomer

Digitaal klantcontact: winter versus zomer

We hebben de eerste extreem warme dagen van het jaar er alweer op zitten. In sommige delen van het land was er zelfs sprake van een hittegolf. Voor ons is dit altijd een interessant moment om te kijken of er wat verandert in het gebruik van onze livechat dienst. Wij zien namelijk dat het weer,…

Meer lezen »
Ivo de Beurs, de nieuwe CCO van LCS Agency

Ivo de Beurs, de nieuwe CCO van LCS Agency

Met LiveChat Service zijn we de laatste jaren uitgebreid van dienstverlener op het gebied van chat, naar aanbieder van chatsoftware (Cobrowser) en een marketingbureau (LCS Agency). Met name de waardevolle data die we verzamelen met de chat gaf ons het inzicht om te beginnen met een marketing tak. LCS Agency is het laatste jaar met…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Onze nieuwe CCO LiveChat Service & Cobrowser: Jeroen Mahler!

Onze nieuwe CCO LiveChat Service & Cobrowser: Jeroen Mahler!

We zijn erg blij om te kunnen melden dat Jeroen Mahler onze nieuwe CCO is voor LiveChat Service en Cobrowser. In september 2018 nam LiveChat Service chatsoftware leverancier Cobrowser over. Jeroen vervult al sinds 2008 een commerciële rol bij Cobrowser. Hierin is hij betrokken bij implementaties, trainingen en de acquisitie van nieuwe klanten. Jeroen heeft…

Meer lezen »
Welkom bij LiveChat Service Monique!

Welkom bij LiveChat Service Monique!

LiveChat Service maakt een stormachtige groei door. Dat betekent dat we niet alleen nieuwe klanten introduceren, maar ook nieuwe medewerkers. Vol trots kunnen wij u mededelen dat Monique Moerenhout bij ons aan de slag gaat als teamleider. Monique (30) is opgegroeid in ’s-Gravenzande, maar heeft de laatste 18 jaar in Eindhoven gewoond. Na vier jaar…

Meer lezen »
LiveChat Service neemt Duitse activiteiten Finnchat over

LiveChat Service neemt Duitse activiteiten Finnchat over

Per 2 april is Finnchat GmbH door LiveChat Service overgenomen. De ambitie van LiveChat Service om haar diensten ook in Duitsland breed in de markt te zetten krijgt daarmee verder vorm. Finnchat GmbH Finnchat GmbH is de Duitse vestiging van het Finse Finnchat OY, welke sinds 2014 ook vanuit Berlijn actief is met livechat diensten.…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal