Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Website bezoekers zoeken vaker de chat

Website bezoekers zoeken vaker de chat

Meer bedrijven en organisaties zetten chat in. Dat blijkt niet alleen uit het aantal chat vensters op websites, maar ook uit het verwachtingspatroon van website bezoekers. Dat het verwachtingspatroon verandert herleiden wij uit onze chat data. De data laat zien dat website bezoekers vaker uit zichzelf het chat venster opzoeken. Minder vaak wordt er pas…

Meer lezen »
Cobrowser innoveert sneller met individuele testomgeving

Cobrowser innoveert sneller met individuele testomgeving

Cobrowser ontwikkelt als onderdeel van LiveChat Service chatsoftware. Onze Cobrowser development omgeving heeft de beschikking gekregen over individuele testomgevingen voor iedere developer. Hierdoor kunnen verschillende onderdelen en features van de software waar we aan werken tegelijkertijd worden getest, en innoveren we dus sneller. Veel nieuwe features staan voor de deur, maar development gaat gepaard met…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Digitaal klantcontact: winter versus zomer

Digitaal klantcontact: winter versus zomer

We hebben de eerste extreem warme dagen van het jaar er alweer op zitten. In sommige delen van het land was er zelfs sprake van een hittegolf. Voor ons is dit altijd een interessant moment om te kijken of er wat verandert in het gebruik van onze livechat dienst. Wij zien namelijk dat het weer,…

Meer lezen »
Ivo de Beurs, de nieuwe CCO van LCS Agency

Ivo de Beurs, de nieuwe CCO van LCS Agency

Met LiveChat Service zijn we de laatste jaren uitgebreid van dienstverlener op het gebied van chat, naar aanbieder van chatsoftware (Cobrowser) en een marketingbureau (LCS Agency). Met name de waardevolle data die we verzamelen met de chat gaf ons het inzicht om te beginnen met een marketing tak. LCS Agency is het laatste jaar met…

Meer lezen »
Onze nieuwe CCO LiveChat Service & Cobrowser: Jeroen Mahler!

Onze nieuwe CCO LiveChat Service & Cobrowser: Jeroen Mahler!

We zijn erg blij om te kunnen melden dat Jeroen Mahler onze nieuwe CCO is voor LiveChat Service en Cobrowser. In september 2018 nam LiveChat Service chatsoftware leverancier Cobrowser over. Jeroen vervult al sinds 2008 een commerciële rol bij Cobrowser. Hierin is hij betrokken bij implementaties, trainingen en de acquisitie van nieuwe klanten. Jeroen heeft…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal