Blog overzicht

Livechat is een nieuw en snelgroeiend klantcontact middel. De kracht van livechat en redenen voor gebruik zijn daarom nog niet bij iedereen bekend. Met de tienduizenden chats die wij voor onze klanten doen halen we veel waardevolle informatie binnen. Hoe livechat kan helpen bij het genereren van leads, verbeteren van websiteconversie en bieden van de beste service is waar wij in deze blog aandacht aan schenken.

Dit kun je allemaal met Conversational marketing!

Dit kun je allemaal met Conversational marketing!

De consument maakt steeds vaker gebruik van chat, messaging en voice. De smartphone wordt niet meer gebruikt om te bellen. Maar juist om direct berichten te versturen en te ontvangen. Een voordeel is dat die berichten verrijkt kunnen worden met beeld, video, emoji’s, links en andere documentatie. De mogelijkheden zijn eindeloos. In Nederland is het…

Meer lezen »
Wat betekent de introductie van Google Assistent voor Livechat?

Wat betekent de introductie van Google Assistent voor Livechat?

Grote Nederlandse partijen als Centraal Beheer, Eneco, Essent, ING, Jumbo, KLM, KRO-NCRV, MediaMarkt, NOS, NPO, Qmusic, Rabobank, Rituals, Transavia en Unilever werken graag mee aan de introductie van Google Assistent in Nederland. Deze bedrijven hebben al een Action on Google gemaakt. De Actions zijn aan te roepen door “Praat met <naam>” te zeggen. Ook LiveChat…

Meer lezen »

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Online marketing internship for self-motivated student (fluent in English)

Online marketing internship for self-motivated student (fluent in English)

Are you an international student looking for a challenging internship at an online service provider in the heart of Rotterdam? As a marketing talent at LiveChat Service, you will be busy with all kinds of marketing tasks. The tasks listed below can be expected, among other things: Participation in the marketing strategy Building relationships with…

Meer lezen »
Digitale klantenservicemedewerker al bijna even goed als mens

Digitale klantenservicemedewerker al bijna even goed als mens

Wij bij LiveChat Service geloven vooral in de menselijke kracht bij klantenservice. Maar uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie op de voet. Chatbots worden immers steeds slimmer. Uit recent onderzoek van PanelWizard voor het Delftse technologiebedrijf TJIP, The Platform Engineers blijkt dat de consument digitale klantenservicemedewerkers en robotadviseurs inmiddels bijna evenveel vertrouwen…

Meer lezen »
Inside sales medewerker

Inside sales medewerker

Met al ruim 140 internationale klanten is LiveChat Service een flink groeiende onderneming. Om deze expansie kwalitatief nog meer te versnellen zoekt LiveChat Service een Inside sales medewerker (Junior). In deze commerciële functie ben je veelzijdig inzetbaar en staat klantcontact centraal. Je bent het aanspreekpunt voor huidige en potentiële klanten. Je geeft informatie en uitleg…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal