Blog overzicht

Conversation24 gaat ook samenwerking aan met KeyReply!

Conversation24 gaat ook samenwerking aan met KeyReply!

Al eerder maakte Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bekend een global partnership aan te gaan met de Nederlandse payment provider Adyen en de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Aan dit rijtje wordt nu ook KeyReply toegevoegd, Aziatisch marktleider in chatbots en kunstmatige intelligentie.   Samenwerking Om steeds verder in te spelen op de explosieve groei…

Meer lezen »
Dit zijn alle voordelen van Live Chat!

Dit zijn alle voordelen van Live Chat!

Heel vaak beschouwen mensen live chat als de zoveelste klantenservice tool. Maar als we goed kijken, kunnen we echter niet anders vaststellen dan dat het veel meer is dan dat. Het is niet alleen de oplossing voor de problemen van traditionele kanalen, maar ook een geheel nieuwe manier om in contact te komen met je…

Meer lezen »
LINK Mobility en Conversation24 bundelen krachten met partnership!

LINK Mobility en Conversation24 bundelen krachten met partnership!

Na het eerder al bekend gemaakte global partnership met de Nederlandse payment provider Adyen, pakt Conversation24 (voorheen LiveChat Service) nu door met een global partnership met de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility.   Groeimarkt Omdat de markt voor conversational commerce explosief groeit, hebben beide bedrijven besloten hun CPaaS (communicatieplatform as a service) oplossingen op…

Meer lezen »
Chat operators: wie zijn ze en wat doen ze?

Chat operators: wie zijn ze en wat doen ze?

Net zoals elke fysieke winkel zijn winkelmedewerkers heeft, zou elke website zijn chat operators moeten hebben. Je kunt een fysieke winkel bijna niet verlaten zonder werknemers te hebben gesproken. Hetzelfde geldt eigenlijk voor een website. Wanneer mensen jouw website bezoeken, wil je wel dat er iemand is om ze te begroeten en te helpen met vragen…

Meer lezen »
LiveChat Service wordt Conversation24

LiveChat Service wordt Conversation24

Gedreven door de snelle internationale ontwikkelingen op het gebied van conversational commerce heeft LiveChat Service besloten haar producten en diensten samen te brengen onder de naam Conversation24. Daarmee benadrukt zij de internationale ambitie van haar platform. Totaaloplossing Het communicatieplatform (CPaaS) van LiveChat Service verbindt nu alle belangrijke contactkanalen. Naast het leveren van chat bemanning, is…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal