Chatbanners
Het inzetten van Chatbanners is een antwoord op de toenemende behoefte van bedrijven om via een chatfunctie met een grotere groep potentiële klanten in contact te komen. Met Chatbanners is de mogelijkheid gecreëerd om met iedereen online te communiceren. Dit zorgt ervoor dat de advertentie een groot bereik heeft. Maar ook dat er meer conversaties met potentiële en toekomstige klanten worden gerealiseerd. Chatbanners, het initiatief van LiveChat Service, speelt daarmee in op de ‘altijd online’ trend.
Chatbanners doorbreekt grenzen
Adverteerders krijgen met chatbanners de mogelijkheid om in een eigen banner conversaties te starten. Een chatvenster in de banner valt extra op voor de gebruiker. De chat voldoet op deze manier aan de behoefte van mensen om snel en direct in contact te komen met een bedrijf. Doordat de chats in een banner plaatsvinden en niet op de eigen site, doorbreekt Chatbanners hiermee de grenzen van het eigen domein. Een LiveChat richt zich daarmee niet alleen op bestaande klanten, maar ook op iedereen daarbuiten. Wil je meer weten over de chatbanners of de formaten? Download hieronder dan onze whitepaper.