Chatbanners

Het inzetten van Chatbanners is een antwoord op de toenemende behoefte van bedrijven om via een chatfunctie met een grotere groep potentiële klanten in contact te komen. Tot op heden kon een bedrijf zich beperken tot het converseren met bestaande klanten, maar wij waren ervan overtuigd dat dit ook anders kan. Er is met Chatbanners de mogelijkheid gecreëerd om met iedereen op het world wide web te converseren. Dit zorgt er niet alleen voor dat de advertentie een groot bereik heeft, maar ook dat er meer conversaties met potentiële en toekomstige klanten worden gerealiseerd.

Het inzetten van een banneradvertentie met chatfunctie zorgt dat deze groep prospects ook daadwerkelijk bereikt wordt. Het maakt hierbij niet uit of uw doelgroep op uw eigen site of op de site van een publisher is (bijvoorbeeld Nu.nl of telegraaf.nl). Chatbanners, het initiatief van LiveChat Service, speelt daarmee in op de ‘altijd online’ trend. De huidige samenleving wil niet meer wachten en verwacht gelijk antwoord op de vragen die zij hebben. De chatbanner zorgt ervoor dat de klant u altijd en overal kan bereiken.

Chatbanners doorbreekt grenzen

Adverteerders krijgen met chatbanners een optimale mogelijkheid om in een eigen banner conversaties te starten. Een chatvenster in de banner valt extra op en geeft de gebruiker een extra impuls om op de advertentie te klikken en de chatfunctie daadwerkelijk te gebruiken. De chat voldoet op deze manier aan de behoefte van mensen om snel en direct in contact te komen met een bedrijf. Doordat deze chats in een banner plaatsvinden en niet op de eigen site doorbreekt Chatbanners hiermee de grenzen van het eigen domein. Een LiveChat richt zich daarmee niet alleen op bestaande klanten, maar ook op iedereen daarbuiten. Zo bereik je doelgroepen waar je in eerste instantie misschien niet aan dacht, maar die wel veel interesse in je bedrijf of product hebben. Deze persoonlijke en actieve uitnodiging tot converseren resulteert daarom ook in meer sales en meer leads.

Een groot voordeel van het inzetten van chatbanners is dat je als bedrijf minder moeite hoeft te doen om het gesprek aan te gaan en om uiteindelijk conversies te realiseren. Je hoeft niet langer actief op zoek te gaan naar potentiële klanten, maar kunt ervan uit gaan dat deze klanten naar jou toe komen. Je kunt je daardoor op je belangrijkste werkzaamheden richten terwijl de chatbanner en onze professionele chatoperators ervoor zorgen dat het je klanten online aan niks verbreekt. Wil je meer weten over de chatbanners of de formaten? Download dan onze whitepaper.

Verhoog de CTR van je display campagnes met een geïntegreerde chat.

Verhoog de CTR van je display campagnes met een geïntegreerde chat.

LiveChat Service maakt gebruik van cookies

LiveChat Service gebruikt cookies (en andere technieken) en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website zodat we deze kunnen analyseren en verbeteren. Daarnaast zetten wij cookies voor social media in, om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Wil je meer weten over deze cookies? Klik dan op "Meer informatie". Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden op onze website. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

Privacyverklaring | Sluiten