Client Support Medewerker

Als LiveChat Service hebben we de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt en zijn we van leverancier van uitsluitend chat bemanning uitgegroeid tot conversational service provider onder de naam Conversation24. Met onze CPaaS (Conversational Platform as a Service) oplossing nemen wij een prominente positie in als het gaat om online klantcontact.

Wij zoeken een Cliënt Support Medewerker die perfect en vooral slim omgaat met vragen die voortkomen uit het gebruik van onze chat en cobrowsing software. Je werkt met meer dan 250 klanten samen en dat aantal groeit hard. Daarom is het jouw taak om te zorgen dat je zo efficiënt mogelijk omgaat met binnenkomende vragen en service levels weet te borgen.

Wat ga je doen?
De Cliënt Support Medewerker ondersteunt klanten in het gebruik van de applicatie en bij problemen. Daarnaast zorg je voor goede implementaties van de software bij klanten. Dit gaat van simpele tot technische vragen en van kleine aanpassingen tot projectmatig aan te pakken corporate implementaties. Om de service levels te blijven borgen zorg je voor een sluitend proces. Je werkt hiervoor onder andere in ons support- en planningssysteem.

Concreet:

  • Operationele support
  • Wegnemen van ruis tussen klant en technisch team
  • Geven van trainingen
  • Documentatie en feature-requests
  • Verzorgen van implementaties

Wij vragen:

  • Een relevante opleiding op MBO+ / HBO niveau
  • Kennis van Google Analytics en CSS/JSn
  • Ervaring met klantcontact en e-commerce
  • Je bent gedreven en communicatief sterk
  • Je hebt een talent voor creatieve oplossingen en deinst niet terug voor een uitdaging
  • Je bent een echte doener die niet afwacht, maar gewoon aan de slag gaat
  • Je bent resultaatgericht, probleemoplossend en zelfstandig met een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een marktconform salaris dat past bij de functie.
  • Veel ruimte om je mening en ideeën te laten horen.
  • Een ambitieus bedrijf met enorme groei in de afgelopen jaren en nog veel meer plannen voor de toekomst.
  • Een uitdagende functie in een innoverende markt.
  • Een werkplek in het hart van Rotterdam.

Solliciteren op deze vacature? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar hr@conversation24.com.
*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal