Een kijkje achter de schermen
Onze chatoperators maken van alles mee. Dat kan haast ook niet anders met meer dan een paar duizend chats per dag. Om u een beeld te schetsen van de werkzaamheden die onze chatoperators verrichten lichten wij in deze rubriek onze grappigste, raarste, beste en meest opzienbarende chats toe. Voor u een kijkje achter de schermen bij onze chatoperators. Uiteraard worden de namen en contactgegevens in de chat niet in beeld gebracht.
Gesprek:
Vandaag kijken we terug op het moment dat een van onze chatoperators sprak met een opgesloten kantoor huurder. Daar ging het fout voor de persoon in kwestie op het moment dat de deurklink doordraaide. Gelukkig werd de website van de kantoorverhuurder bezocht en kon onze chatoperator snel te hulp schieten. Dit is een voorbeeld waarin livechat niet voorziet in meer sales of leads, maar in de veiligheid van onze medemens. De meest optimale vorm van service die er bestaat wat ons betreft.
Achtergrond:
Het bedrijf waar wij deze chat voor deden verhuurd kantoren en flexwerkplekken door het hele land. De chats die wij doen voor deze klant zijn gericht op het genereren van leads en bieden van service, maar chats kunnen in alle vormen en maten binnenkomen. Dus ook dit soort chats waarin een bijzondere vorm van service is vereist. Juist een chat als deze draagt ook bij aan de tevredenheid van onze klant. Er wordt hier dan wel geen direct effect op de verkoop gerealiseerd, maar de chat gebruiker krijgt wel een bijzondere vorm van service die hij niet bij ieder bedrijf had gekregen. Op een andere manier betalen zulke chats zich weer uit in terugkerende klanten en positieve mond-tot-mond reclame.