Veel gestelde vragen

Hoe kunnen de chatoperators alle mogelijke vragen beantwoorden?

Hoe kunnen de chatoperators alle mogelijke vragen beantwoorden?

Wij besteden veel aandacht aan het trainen van onze chatoperators. Voordat we live gaan met een nieuwe klant moeten ze volledig op de hoogte zijn van de producten en diensten die u aanbiedt. Onze projectmedewerker neemt uw website op als een spons en haalt alle kennis die nodig is voor het bemannen van de chat…

Meer lezen »
Als ik livechat uitbesteed, hoe vaak word ik betrokken in het proces?

Als ik livechat uitbesteed, hoe vaak word ik betrokken in het proces?

U wordt ten alle tijden betrokken bij het proces. De gevoerde chats worden altijd direct doorgestuurd en krijgen een tag zodat direct duidelijk is wat het onderwerp van de chat is. Opvallende zaken in de chat worden tevens direct gecommuniceerd. Zo kan het zijn dat uw website met technische problemen kampt. Deze informatie krijgen wij…

Meer lezen »
Heb ik extra personeel nodig?

Heb ik extra personeel nodig?

Nee, op het moment dat u livechat bij ons uitbesteed worden alle chats uitgevoerd door onze chatoperators. U heeft dus geen extra personeel nodig. Het is wel handig als wij een vast contactpersoon hebben om zaken omtrent de chat mee te kunnen bespreken.

Meer lezen »
Is het niet goedkoper om zelf te chatten in plaats van uitbesteden?

Is het niet goedkoper om zelf te chatten in plaats van uitbesteden?

Zelf chatten is alleen goedkoper op het moment dat er geen extra personeel hoeft worden aangenomen. Wanneer er extra personeel moet worden aangenomen om de chat te bemannen, dan is het uitbesteden van de chat goedkoper. De praktijk leert dat zelf chatten zonder extra personeel aan te nemen enkele grote risico’s met zich meebrengt. Zelfs…

Meer lezen »
Kan ik de livechat feature personaliseren met mijn logo?
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal