Is het mogelijk om het uiterlijk van de livechat feature aan te passen aan de huisstijl van mijn site?
Ja, het chatvenster kan zo worden ingesteld dat deze naadloos aansluit op de huisstijl van uw website.
Meer lezen »Ja, het chatvenster kan zo worden ingesteld dat deze naadloos aansluit op de huisstijl van uw website.
Meer lezen »U hoeft enkel en alleen enkele regels code voor de tag toe te voegen aan uw website.
Meer lezen »Bij LiveChat Service rekenen we geen opstartkosten. De kosten voor het maken van de FAQ en het trainen van de chatoperators rekenen wij niet naast de kosten voor de chatdienst die wij leveren.
Meer lezen »Al onze prijzen zijn inclusief de chatsoftware. Aangezien onze dienst afhankelijk is van de software worden er geen kosten voor de chatsoftware gerekend. De kosten voor onze dienst zijn daarom puur voor de dienst die wij leveren.
Meer lezen »Ja, wij werken bij al onze nieuwe klanten met een pilot. Deze pilot is een testperiode van drie maanden waarin we onszelf in het eerste deel van deze drie maanden de tijd geven de chat voor uw bedrijf te perfectioneren. Het tweede deel is voor u om een zo goed mogelijk beeld te kunnen vormen…
Meer lezen »