Veel gestelde vragen

Is het mogelijk om het uiterlijk van de livechat feature aan te passen aan de huisstijl van mijn site?
Wat moet ik toevoegen aan mijn website voor de livechat feature?
Worden er opstartkosten gerekend?

Worden er opstartkosten gerekend?

Bij LiveChat Service rekenen we geen opstartkosten. De kosten voor het maken van de FAQ en het trainen van de chatoperators rekenen wij niet naast de kosten voor de chatdienst die wij leveren.

Meer lezen »
Is de prijs inclusief de chatsoftware?

Is de prijs inclusief de chatsoftware?

Al onze prijzen zijn inclusief de chatsoftware. Aangezien onze dienst afhankelijk is van de software worden er geen kosten voor de chatsoftware gerekend. De kosten voor onze dienst zijn daarom puur voor de dienst die wij leveren.

Meer lezen »
Kan ik ook een testperiode krijgen?

Kan ik ook een testperiode krijgen?

Ja, wij werken bij al onze nieuwe klanten met een pilot. Deze pilot is een testperiode van drie maanden waarin we onszelf in het eerste deel van deze drie maanden de tijd geven de chat voor uw bedrijf te perfectioneren. Het tweede deel is voor u om een zo goed mogelijk beeld te kunnen vormen…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal