Veel gestelde vragen

Kan ik zelf bepalen tot hoe laat de chat live is?
Hoe lang duurt het voordat de livechat actief is?

Hoe lang duurt het voordat de livechat actief is?

Het implementeren van de livechat zelf neemt niet veel tijd in beslag; binnen 24 uur kan deze op uw site worden geplaatst. We hebben echter doorgaans een week nodig om onze chatoperators in te werken om namens uw site aan de slag te gaan. Binnen deze week worden zij volledig klaargestoomd en voorzien van alle…

Meer lezen »
Ik heb meerdere websites. Kunnen al deze sites van een livechat voorzien worden?
Van hoe laat tot hoe laat is de livechat beschikbaar?

Van hoe laat tot hoe laat is de livechat beschikbaar?

Wij bieden chatdiensten aan van 09:00-23:00 7 dagen per week. Dit is voor bedrijven die buiten kantoortijden veel traffic genereren zeer waardevol. Op deze manier krijgen meer website bezoekers de mogelijkheid te chatten, en zodoende krijgt de chat meer de mogelijkheid haar kracht te laten zien. In ons klantenbestand komen gemiddeld 37,5% van de chats…

Meer lezen »
Wat maakt onze livechat proactief?

Wat maakt onze livechat proactief?

Onze livechat is proactief omdat wij website bezoekers aanbieden gebruik te maken van de chat. Dit doen we door na een, met de klant, vooraf ingestelde tijd website bezoekers te begroeten en hulp aan te bieden. In ons archief zien wij dat 85,2 procent van de chats die we hebben gedaan is voortgekomen uit de…

Meer lezen »
Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal