Van hoe laat tot hoe laat is de livechat beschikbaar?

Wij bieden chatdiensten aan van 09:00-23:00 7 dagen per week. Dit is voor bedrijven die buiten kantoortijden veel traffic genereren zeer waardevol. Op deze manier krijgen meer website bezoekers de mogelijkheid te chatten, en zodoende krijgt de chat meer de mogelijkheid haar kracht te laten zien.

In ons klantenbestand komen gemiddeld 37,5% van de chats binnen buiten kantoortijden. Het is dus niet alleen een grote toegevoegde waarde om een groot aantal website bezoekers ook ‘savonds en in het weekend te helpen. Maar tegelijkertijd ook een groot risico om alleen tijdens kantoortijden te chatten, aangezien er veel potentiële klanten kunnen worden gemist. Een rol hierin speelt ook het verwachtingspatroon van website bezoekers. Men verwacht tegenwoordig namelijk ook dat een chat buiten kantoortijden te gebruiken is. Bedrijven die zelf de chat bemannen kunnen tegen een dergelijk probleem aanlopen.

Ook meer uit de toekomst van uw bedrijf halen?

Livechat op uw website of in uw mail helpt potentiële
klanten te converteren naar kopende klanten.