Wat is de meerwaarde van livechat?

Het klantcontact de via de livechat wordt gevoerd biedt op verschillende gebieden een meerwaarde. Het genereren van leads is zeer goed mogelijk met livechat door de mogelijkheid om veel websitebezoekers te helpen en een tweede contactmoment met een specialist aan te bieden. Daarnaast neemt uw conversie toe omdat meer websitebezoekers worden geholpen met vragen. Zij lopen hierdoor niet spaak tijdens de customer journey maar converteren richting een aankoop. Daarnaast verlenen wij optimale service door bezoekers proactief te benaderen en hulp aan te bieden. Deze vorm van laagdrempelig contact zorgt ervoor dat meer mensen worden geholpen waardoor uw service verbeterd. Tot slot zorgt livechat ervoor dat minder mensen e-mails sturen of de telefoon oppakken. Hierdoor neemt uw inkomend mail- en telefoonverkeer af en krijgen werknemers meer tijd voor eigenlijke werkzaamheden.

Ook meer uit de toekomst van uw bedrijf halen?

Livechat op uw website of in uw mail helpt potentiële
klanten te converteren naar kopende klanten.