LiveChat Service haalt ruim een miljoen groeikapitaal op

  • LiveChat Service
  • Persbericht
  • sep 09, 2020
  • no comments.

Het Rotterdamse bedrijf financiert hiermee haar groeiambities op het gebied van Conversational Commerce en de ontwikkeling van haar communicatieplatform (CPaaS). De komende weken verwacht het bedrijf nog eens minimaal een miljoen euro op te halen.

Op 30 april jongstleden is LiveChat Service gestart met haar notering aan de NPEX effectenbeurs. Haar doel is om middels obligaties geld op te halen ter financiering van haar internationale groeiambities. In de tussentijd zit het bedrijf echter niet stil.

In samenwerking met een aantal grote internationale partners wordt hard gewerkt aan de uitbouw van het nieuwe communicatieplatform ‘Conversation24’ naar een volledig geïntegreerde totaaloplossing. Zo wordt het mogelijk om niet alleen alle beschikbare contactkanalen, zoals WhatsApp, e-mail en SMS te integreren, maar ook betalingen te doen zonder de gevoerde conversatie te hoeven verlaten. Het global partnership met payment provider Adyen is een onderstreping van het ambitieniveau. 

‘Het nu opgehaalde geld biedt een mooie eerste stap om onze toekomstplannen te verwezenlijken, we zijn dan ook zeer verheugd met dit tussentijdse resultaat.’, aldus Nick Blom, CEO van LiveChat Service. Door de getoonde belangstelling van potentiële beleggers is de verwachting dat komende weken nog eens een bedrag van minimaal een miljoen euro wordt opgehaald. De termijn voor deze tweede tranche eindigt op vrijdag 2 oktober aanstaande. Investeren kan via de website van NPEX.

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Ook meer uit de toekomst van uw bedrijf halen?

Livechat op uw website of in uw mail helpt potentiële
klanten te converteren naar kopende klanten.