LiveChat Service is officieel business partner van Thuiswinkel.org

  • Nawien Sahadew
  • Geen onderdeel van een categorie
  • okt 25, 2019
  • no comments.

Als business partner van Thuiswinkel.org draagt LiveChat Service bij aan een gezonde en veilige e-commerce branche. Thuiswinkel.org is in Nederland de belangrijkste belangenvereniging van e-commerce bedrijven. Wij zijn daarom trots om te vermelden dat we officieel business partner zijn van Thuiswinkel.org.

LiveChat Service en e-commerce
Wij werken als dienstverlener op het gebied van livechat veel samen met webwinkels. De overgang van offline naar online winkelen heeft ertoe geleid dat er meer ondersteuning voor winkeliers nodig is op online gebied. Door bezoekers te helpen met vragen, klachten en opmerkingen, verhogen wij conversie, klantervaringen en support. Veel van onze klanten begeven zich in de e-commerce branche.

Thuiswinkel.org
Thuiswinkel ziet erop toe dat aangesloten bedrijven reglementair handelen volgens de statuten van Thuiswinkel.org. Een belangrijk doel hiervan is onder andere het vertrouwen in digitale verkoop te vergroten. De business partners van Thuiswinkel.org werken samen aan een sterke en gezonde e-commerce branche. “Wij zijn erg blij om als business partner bij te dragen aan een gezonde branche. Verder zien we mogelijkheden om bij toekomstige events van Thuiswinkel.org en events waar Thuiswinkel.org bij betrokken is onze positie in de e-commerce branche verder te versterken. Dat zal allereerst gebeuren tijdens de Webwinkel Vakdagen op 29 en 30 januari 2020”, aldus Marketing Manager Sietse Busser.

Verklaring
LiveChat Service is trots business partner van Thuiswinkel.org. Bekijke de verklaring hier.
https://www.thuiswinkel.org/businesspartners/livechat-service/verklaring

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Ook meer uit de toekomst van uw bedrijf halen?

Livechat op uw website of in uw mail helpt potentiële
klanten te converteren naar kopende klanten.