LiveChat Service neemt afscheid van de Chatbot

  • Jeroen Veenstra
  • Nieuws
  • apr 01, 2019
  • no comments.

Na een kort maar hectisch leven vol overdrijving, miscommunicatie en overtrokken verwachtingen nemen wij afscheid van de hype: “Chatbots zijn de toekomst.”
Nick Blom, oprichter en eigenaar van LiveChat Service, is er van overtuigd dat persoonlijk contact nog altijd het beste is. ”De chatbot was een leuke gimmick die soms ingezet kon worden door grote bedrijven met de hele dag door veel inkomend klantverkeer! Maar toch verzanden de conversaties tussen bezoeker en chatbot nog te vaak in miscommunicatie en onbegrip.”

Persoonlijk klantcontact

”Omdat de software voor livechat steeds beter wordt, mede door AI en de ontwikkelingen op het gebied van Voice, is de chatbot overbodig geworden. Binnenkort presenteren wij dan ook onze eigen innovatieve software waardoor persoonlijk klantcontact nog directer en makkelijker is,” stelt Nick Blom geruststellend.

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Ook meer uit de toekomst van uw bedrijf halen?

Livechat op uw website of in uw mail helpt potentiële
klanten te converteren naar kopende klanten.