LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep

  • LiveChat Service
  • Persbericht
  • jun 30, 2020
  • no comments.

LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep 

Daarmee bereidt het Rotterdamse bedrijf zich voor op uitbreiding van haar activiteiten.  

Op 30 april jongstleden is LiveChat Service gestart met haar notering aan de NPEX effectenbeurs. Haar doel is om middels obligaties tot 2,5 miljoen Euro op te halen ter financiering van haar internationale groeiambities. In de tussentijd zit het bedrijf echter niet stil en heeft het vier nieuwe BV’s toegevoegd aan haar groep bedrijven.

Concreet gaat het hierbij om LCS Workforce BV, welke het inlenen van software developers zal regelen ten behoeve van de ontwikkeling van het eigen product en drie BV’s onder de naam Knowler. Deze laatste zullen samenwerkingsverbanden met grote internationale partners bevatten. Wij bieden deze partners de mogelijkheid ons software product wereldwijd in een eigen white label variant via hun klanten base en verkoopkanalen in de markt te zetten als totaaloplossing.

De partnerships zijn onlangs geformaliseerd en worden middels deze nieuwe structuur geactiveerd. ‘Wij zijn zeer verheugd dat deze global spelers voor ons hebben gekozen’, aldus Nick Blom, CEO van LiveChat Service. ‘De markt van “messaging” via onder andere WebChat en WhatsApp for Business is zowel nationaal als internationaal booming en omdat het momentum nu is, biedt dit een uitgelezen kans om onze groeiambities waar te maken.’.

  

 

Over LiveChat Service

Onder het motto ‘meer sales, meer leads, meer service’ combineert LiveChat Service haar chatdiensten met slimme marketing en uitgekiende software. Door te chatten met websitebezoekers wordt niet alleen directe sales gegenereerd, maar ook een schat aan informatie verkregen, waardoor enorm veel marketingmogelijkheden ontstaan. Het is dan ook niet voor niets dat LiveChat Service inmiddels ruim 250 ondernemingen in meer dan 50 branches bedient en zeven dagen in de week laat zien hoe een gecombineerde aanpak leidt tot optimalisatie, klanttevredenheid en conversie. 

Vanuit het hoofdkantoor in het hart van Rotterdam en kantoren in Groningen, Berlijn en New York, zijn de diensten van LiveChat Service in 5 talen, 24 uur per dag beschikbaar.

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Ook meer uit de toekomst van uw bedrijf halen?

Livechat op uw website of in uw mail helpt potentiële
klanten te converteren naar kopende klanten.