LiveChat Service wordt Conversation24
Gedreven door de snelle internationale ontwikkelingen op het gebied van conversational commerce heeft LiveChat Service besloten haar producten en diensten samen te brengen onder de naam Conversation24. Daarmee benadrukt zij de internationale ambitie van haar platform.
Totaaloplossing
Het communicatieplatform (CPaaS) van LiveChat Service verbindt nu alle belangrijke contactkanalen. Naast het leveren van chat bemanning, is communiceren via webchat, WhatsApp, Facebook Messenger en email nu mogelijk vanuit één platform. Daarnaast komt er een mogelijkheid om te kunnen betalen zonder het communicatiekanaal te verlaten. Om dit zo goed mogelijk te doen zijn verschillende partnerships gesloten met internationale technologie providers die leidend zijn in hun eigen markt. Zo staan ze met elkaar garant voor het bieden van een echte totaaloplossing.
Veelzijdig en internationaal
In de toekomst zal Conversation24 haar platform blijven uitbreiden met nieuwe kanalen en functionaliteiten. ‘De naam LiveChat Service blijft zeker bestaan voor onze chat dienstverlening, maar dekt niet meer de lading van het totale concept. Daarom past de veelzijdige en meer internationale uitstraling van Conversation24 goed bij wie we willen zijn, totaal aanbieder op het gebied van conversational commerce’, aldus Nick Blom, CEO van LiveChat Service.
Over Conversation24
Conversation24 is één van de leidende Conversational Service Providers. Wij zien conversaties als het fundament van modern klantgericht ondernemerschap. Onze oplossingen en dienstverlening verlagen barrières en maken waardevolle dialogen mogelijk tussen klant en organisatie. Dit om sterke klantrelaties op te bouwen voor de lange termijn. In deze snel veranderende wereld vol interactie, biedt Conversation24 veelzijdige producten aan die verbinden, ontzorgen en groei faciliteren.