Livechat uitbesteden

Met livechat bieden wij jouw websitebezoekers de mogelijkheid om op een laagdrempelige manier vragen te stellen. Door de barrière van het opnemen van contact te verlagen, creëren wij meer interactie met geïnteresseerde bezoekers. Dit resulteert in meer conversie, meer leads en een vermindering van inkomend mail- en telefoonverkeer. Daarnaast leidt adequate informatievoorziening tot een verhoging van de klanttevredenheid.

 

Wat zijn de voordelen van het uitbesteden van livechat?

  1. Livechat is de beste manier om websitebezoekers te converteren
  2. Genereer leads door bezoekers de gewenste informatie adequaat en snel te leveren.
  3. Verminder inkomend telefoon- en mailverkeer door eerste- en tweedelijns vragen met livechat op te vangen.
  4. Wij bieden jouw websitebezoekers de mogelijkheid op klantcontact van 09:00 tot 23:00, ook in het weekend.
  5. Met livechat biedt je contact aan op het kanaal waar bezoekers actief op zijn.
  6. Vergaar realtime inzichten van klanten en bezoekers zonder zelf onderzoek uit te moeten voeren.
  7. Livechat heeft de hoogste klanttevredenheid van alle klantcontact middelen.
  8. Livechat uitbesteden is goedkoper dan nieuw personeel aannemen om de chat te bemannen.

 

Meer informatie over livechat uitbesteden? Download ons Whitepaper ‘Livechat uitbesteden’.

Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal