LiveChat Social

Vergroot het bereik van uw website met sociale media

Vaak hebben bedrijven en organisaties richtlijnen met betrekking tot sociale media. Klanten krijgen doorgaans binnen één dag antwoord, maar tegenwoordig willen klanten direct antwoord. Wij kunnen het contact via uw sociale media pagina bemannen en ervoor zorgen dat bezoekers wel direct antwoord krijgen op vragen, klachten of opmerkingen. Door onze klanten van 09:00-23:00 7 dagen per week van onze diensten te voorzien bereiken wij een groot deel van hun potentiële klanten. Sociale media is namelijk een bezigheid die ook veel buiten kantoortijden plaatsvindt.

Contact op het kanaal waar men op zit

Eén van de kwaliteiten van livechat voor websites is dat bezoekers de mogelijkheid hebben contact te leggen via het kanaal waar men op zit. Met LiveChat Social bieden wij potentiële klanten op sociale media hetzelfde voordeel. Met name het feit dat mensen meer tijd doorbrengen op sociale media dan uw website is een belangrijk gegeven. Door mensen via interessante content te interesseren in uw bedrijf haalt u potentiële klanten naar uw sociale media pagina. Vanaf dat moment doen wij de rest door het gesprek aan te gaan.

Spreek potentiële klanten

Chat via sociale media zorgt ervoor dat contact mogelijk wordt met bezoekers op uw sociale media pagina. Deze mensen tonen dus al een bepaalde interesse in uw bedrijf. Het contact dat wordt gecreëerd heeft eenzelfde waarde als het contact dat u creëert met bezoekers van uw website. Op deze manier is LiveChat Social een verbreding van het contact via LiveChat Website. Met LiveChat Social zal het ook meer lonen om content in te zetten op sociale media.

Livechat: Meer dan alleen een <strong>contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal