LiveChat Website

Persoonlijk contact met potentiële klanten op uw website

De opkomst van het internet is voor veel bedrijven een goudmijn geweest. Het is velen malen gemakkelijker geworden om informatie te verstrekken aan potentiële klanten. Het resultaat is dat bedrijven veel tijd investeren in het genereren van zo veel mogelijk traffic naar de website. Meer website bezoekers betekent althans meer potentiële klanten. Maar is dit wel de meest efficiënte methode, of zit er veel meer in de grote hoeveelheden website bezoekers die u trekt?

Hoe is uw website conversie?

In Nederland ligt de gemiddelde conversie tussen de 0.5 en 3 procent. Dat betekent dat meer dan 97 procent van de bezoekers niet converteert. Het bezoek aan uw website toont een latente behoefte aan. Het probleem is dus het moment dat bezoekers op uw website zitten. Kunnen zij de gewenste informatie niet vinden? Is de gewenste informatie voor de bezoeker incompleet? Zijn er technische problemen op de website waardoor de bezoeker niet verder kan? Allerlei problemen die zijn op te lossen met livechat.

Meer sales, meer leads, meer service

Met een livechat op uw website biedt u laagdrempelig contact aan alle website bezoekers. Vragen die met de informatie op de website onbeantwoord blijven kunnen middels de chat worden beantwoord. Bezoekers worden zodoende verder geholpen in de customer journey. Niet alleen uw conversie zal hierdoor toenemen, ook uw service verbeterd omdat bezoekers op een gemakkelijke wijze snel antwoord krijgen. Tevens is livechat een manier om gemakkelijk leads via de website te genereren. Wij leveren u leads aan door bezoekers via de chat te informeren over uw producten en diensten. Door een groot deel van het contact met website bezoekers aan te gaan verminderen wij tevens inkomend mail- en telefoonverkeer. Hierdoor krijgen uw werknemers meer tijd voor het verkopen van uw producten en diensten.

Livechat: Meer dan alleen een <strong>contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal