Minder Telefonie
Met livechat wordt er niet alleen ingespeeld op het verbeteren van sales en klantenservice, ook de druk op andere contactkanalen wordt gereduceerd. Doordat veel vragen worden opgevangen door de chat komen er minder telefoontjes en e-mails binnen.
Live chat is laagdrempelig, anoniem, buiten kantoortijden beschikbaar, makkelijk in gebruik en te gebruiken op het platform waar de klant actief op is. Live chat is een andere vorm van klantcontact dan telefonie en e-mail. Chatoperators kunnen meerdere chats tegelijkertijd beantwoorden en werken met voorgeprogrammeerde antwoorden voor de meest gestelde vragen.
Oriëntatie begint online
De oriëntatie van de hedendaagse consument begint online. Het is de makkelijkste plek om de gewenste informatie op te vinden. De meest logische plek om je potentiële klanten te helpen bij vragen is dan ook de website. Veel bedrijven blijven echter voor het overgrote deel gefocust op telefonie en mail. Door met livechat een laagdrempelig contact kanaal te bieden, zal je klantcontact gaan toenemen. Uiteindelijk zal dit ook resulteren in meer conversie en leads.
Livechat uitbesteden
LiveChat Service geeft bedrijven de mogelijkheid live chat uit te besteden. Wij zijn expert op het gebied van contact via livechat en zijn goedkoper dan wanneer je extra personeel moet aannemen om de chat te bemannen. Neem dus nu contact op met onze sales en vraag naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf.