Vacature: Quality Manager

Vanwege de groei van onze organisatie zijn we op zoek naar een Quality Manager. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de kwaliteitsbewaking van onze chatdiensten. Je controleert en stuurt bij, geeft scholing en vertaalt de wensen van onze klanten naar instructies voor de chatoperators. Samen met je collega’s sta je voor optimalisatie van onze diensten en denk je mee aan het perfectioneren van het werkproces en het verhogen van de kwaliteit binnen het team.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal een afgeronde relevante mbo-4 opleiding of hbo werk- en denkniveau;
  • Je ziet het als uitdaging om klanten te allen tijde tevreden te houden;
  • Je hebt ervaring op het gebied van customer- en/of sales support;
  • Je bent geduldig, oplossingsgericht en een echte coach;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je bent resultaatgericht, probleemoplossend en zelfstandig met een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je hebt goede kennis en beheersing van MS office en affiniteit met administratieve systemen en procedures;
  • Je bent woonachtig in of rond Rotterdam, aangezien je werkt vanuit ons kantoor in Rotterdam

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een marktconform salaris.
  • Een reiskostenvergoeding op basis van openbaar vervoer.
  • Een leuke werksfeer in een jong en dynamisch team.
  • Een centraal gelegen werkplek vlakbij Centraal Station Rotterdam

Wie zijn wij?

Vandaag de dag is het hebben van slechts een website niet meer voldoende om de bezoekers van deze generatie te bekoren. Menselijke interactie speelt een sleutelrol in het succes als onderneming, zowel offline als online. De afgelopen jaren zijn zaken als social media enorm gegroeid, een teken aan de wand dat mensen behoefte hebben aan menselijk contact.

LiveChat Service biedt een alles-in-een oplossing aan waarmee niet alleen bezoekers direct en real-time worden geholpen maar ook leads worden gegenereerd en/of de verkoop wordt gestimuleerd. Onze LiveChat dienst is dus niet alleen een supportdienst, maar tevens een online marketingdienst.

Met behulp van alle informatie over het gedrag en wensen van uw bezoekers bieden wij gerichte oplossingen aan en zoeken we de interactie op het geschikte moment op voor de beste resultaten.

Dit is natuurlijk een prachtig marketing praatje, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ons chatoperator team 7 dagen per week 14 uur per dag klaar zit om de bezoekers van de websites van onze klanten te woord te staan met als doel de conversie van onze klanten te verhogen!

Solliciteren op de vacature van Quality Manager? Stuur dan je cv en sollicitatiebrief op. Dat naar naar pz@livechatservice.nl. Dan hoor je snel van ons!

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Soort dienstverband: Deeltijd

Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal