Sitemap
Pagina's
- Sitemap
- Contact page
- Home
- Client Support Medewerker
- Chat Operator (Nederlands + Engels)
- Thank you page E-commerce whitepaper
- Bedankt Demo LiveChat
- Plan hier een demo in voor LiveChat Service
- Datenschutzerklärung
- Wir über uns
- Cookieverklaring
- Opt-in bevestiging
- Privacyverklaring
- Bedankt PDF
- Retargeting by Textmining
- Conversie verbeteren met ChatInMail
- Chatbanners
- Bedankt e-commerce
- Bedankt travel branche
- Bedankt werving en selectie
- Bedankt pilotaanvraag
- Bedankt lease
- Bedankt opleidingen & cursussen
- Bedankt makelaars
- Makelaars en Livechat
- Minder Telefonie
- Opleidingen en cursussen in combinatie met Livechat
- Livechat in de nieuwbouwsector
- Chat voor een privékliniek
- Livechat en leaseauto’s
- Financial Lease
- Livechat in de Automotive
- Vacatures
- Bedankt e-book
- Livechat uitproberen
- E-mail preview
- Admin preview
- Website preview
- Bedankt privéklinieken
- Bedankt nieuwbouw
- Bedankt livechat versus chatbot
- Bedankt livechat uitbesteden
- Bedankt conversie
- Bedankt automotive
- Download whitepaper
- Meer Service
- Meer Leads
- Meer Sales
- Livechat uitbesteden
- LiveChat Social
- LiveChat Website
- Bedankt
- Blog
- Oplossingen
- Cookies
- FAQ
- FAQ
- FAQ
- Homepage
- LiveChat Mail
- LiveChat Support B2B
- LiveChat Support B2C
- Over LiveChat Service
- Preview
- Disclaimer
- Algemene Voorwaarden LiveChat Service BV
- Impressum
Berichten per categorie
- Category: Persbericht
- Waarom Live Chat Software werkt voor grote en kleine bedrijven
- Conversation24 gaat ook samenwerking aan met KeyReply!
- LINK Mobility en Conversation24 bundelen krachten met partnership!
- LiveChat Service wordt Conversation24
- LiveChat Service haalt ruim een miljoen groeikapitaal op
- Adyen and LiveChat Service sign global partnership on conversational commerce
- Adyen en LiveChat Service tekenen global partnership voor conversational commerce
- LiveChat Service voegt vier nieuwe BV’s toe aan groep
- Klantenservice tijdens Corona: Telefoon uit? Nee chat aan!
- Initiatief ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ helpt retailers gratis met online verkoop
- LiveChat Service stelt gratis chat software ter beschikking
- LiveChat Service slaat overnamebod buitenlands callcenter af
- CoBrowser verbetert toegankelijkheid van de chat en ontvangt rapport WCAG 2.1
- Fysiek versus online winkelen
- LiveChat Service opent kantoor in New York
- LiveChat Service is officieel business partner van Thuiswinkel.org
- LiveChat Service neemt Duitse activiteiten Finnchat over
- LiveChat Service opent vestiging in Duitsland
- WhatsApp Business en LiveChat Service: een gouden combinatie?
- Persbericht: LiveChat Service wordt lid bij DDMA
- Persbericht: LiveChat Service introduceert nieuwe productontwikkeling Chatbanners.com
- Category: Interview
- Category: livechat team
- Category: Informatie
- Hoe vind de juiste klantenservicestrategie?
- Gebruik Live Chat voor B2B leadgeneratie
- Live Chat voor klantenservice – vijf tips voor succes
- Hoe Conversational Commerce de winkelervaring verandert
- Hoe en wanneer maak je de overstap naar een menselijke chat operator?
- Hoe kun je Live Chat op een creatieve manier gebruiken?
- Wat is Managed Live Chat en hoe werkt het?
- De beste Live Chat voorbeelden voor 2021
- 6 follow-up manieren voor een geweldige klantenservice
- De essentiële gids voor het gebruik van videochat voor klantenservice
- Hoe bevorder je klantinteractie op een leuke manier?
- Snelle antwoorden: haal er het beste uit!
- Handige manieren om meer leads te genereren met Live Chat
- Dit zijn alle voordelen van Live Chat!
- Chat operators: wie zijn ze en wat doen ze?
- Waarom uw sales team livechat zou moeten gebruiken
- Stormachtige dagen op komst – Black Friday en Cyber Week
- 5 manieren om meer leads via je eigen website te genereren
- Stop nou met het genereren van traffic
- Chatten zonder ticketing systeem
- 6 nieuwe mogelijkheden van livechat (software) die je nog niet kende
- Website bezoekers zoeken vaker de chat
- Cobrowser innoveert sneller met individuele testomgeving
- Digitaal klantcontact: winter versus zomer
- Het is weer tijd voor het gekkenhuis dat Black Friday heet
- Hoe kunnen chatbots vragen menselijk beantwoorden?
- Mark Vrijvogel versterkt LiveChat Service als Operationeel Directeur
- Hoe verloopt het klantcontact in de toekomst?
- Social media zijn vooral belangrijk voor communicatie
- Digitale klantenservicemedewerker al bijna even goed als mens
- Ziet u ook zoveel live chats de laatste tijd?
- 3 misverstanden over chatbots
- LiveChat Service werkt met een nieuw dashboard voor meer efficiëntie en inzicht
- Voordelen LiveChat
- Ethiek en chatbots
- Tijdverspilling: Robots die zich als mensen gedragen
- 4 stellingen die de waarde van livechat tonen
- LiveChat Service presenteert Retargeting by textmining
- LiveChat Service op de Webwinkel Vakdagen beurs
- Extern leads inkopen is een dure vorm van marketing
- LiveChat Service introduceert: Chatbanners.com
- Livechat: meer dan alleen een contactkanaal
- LiveChat Service vanaf 2018 al om 07:00 uur ’s ochtends uit de veren!
- Waarborg de kwaliteit van uw livechat door hem uit te besteden
- Vergroot uw klantcontact met een proactieve begroeting: “Hallo”
- Hoe starten wij met nieuwe klanten
- Het inwerken van een chatoperator
- Do’s and Don’ts van livechat
- Help uw klant in de beslissende fase
- Het is tijd om ECHT naar de klant te luisteren
- Facebook start pilot voor integratie met chat
- Nieuw grootschalig rapport laat ontwikkeling livechat zien
- Verzamel inzichten en behaal meer conversies
- 5 redenen waarom LiveChat niet langer meer optioneel is voor de klantenservice
- Bezoekers klagen en vragen: hoe genereer je bruikbare inzichten?
- Zo schrijf je een helder en duidelijk afwezigheidsbericht
- Category: Chat van de week
- Bezoeker is mieters blij met chat service in eigen Gelderse dialect
- Livechat realiseert strakke lead en tevreden klant
- Spreek ik met een robot of een echt persoon? – Het leven van een menselijke chatoperator
- LiveChat voor uw huwelijksreis op maat
- Slechte website-ervaringen en leads kunnen dicht bij elkaar liggen
- Chatoperators communiceren ook in straattaal
- Complex karakter van leasebranche sluit aan bij livechat
- Niet iedereen is blij met kerst, maar wel met chatoperators!
- Livechat: het nieuwe tinder
- Livechat: kom in contact met al uw website bezoekers
- Meer service voor de klant, meer sales voor het bedrijf
- Livechat houdt bezoekers vast, wat resulteert in leads!
- Deze chatoperator verkoopt geen nee
- Chatoperators: het zijn geen robots maar huiswerkbegeleiders
- Eerste chat bij nieuwe klant is direct een lead en geconverteerd naar klant!
- Leads genereren: onze chatoperator laat zien hoe je het doet!
- Rode oortjes in de chat
- Goedlachse ondernemer resulteert in goede lead
- Category: LiveChat Casestudies
- Category: Webcare casestudies
- Category: Nieuws
- LiveChat Service neemt afscheid van de Chatbot
- Directiedag LiveChat Service
- LiveChat Service op Conversational Commerce Event
- Geo Fencing en eeuwenoude data bieden nieuwe kansen voor marketing
- LiveChat Service beleeft hoogtepunt in helikopter!
- Liever menselijke interactie dan een domme chatbot!
- Maar hoe vaak wordt kunstmatige intelligentie al ingezet?
- LiveChat Service neemt Cobrowser over
- Mijnwebwinkel en LiveChat Service bieden 42.000 webwinkeliers livechat
- Chatten in e-mails?
- Data niet het belangrijkste in customer experience
- Een mannelijke of vrouwelijke chatbot?
- Waar moet een goede verkoper aan voldoen?
- Klantervaring verbetert door inzet technologie
- Waarom Tone of Voice van belang is in de chatservice.
- Waarom een podcast thuishoort in jouw contentstrategie
- Artificial Intelligence: Toevoeging voor productiviteit
- 4 tips om wachtrijen voor chats te voorkomen
- Meer leads met hoge kwaliteit met LiveChat, kan dat?
- De AVG in 10 stappen
- Gebruik je klantcontact om meer sales te genereren
- Live Chat en AVG: wat doet het met de markt?
- Klantenservice vs klantenondersteuning
- Wist je dat? eye-gazing het aantal mensen dat chat vergroot?
- Growth Hacking toepassen in jouw onderneming?
- Wat kunnen we leren van YouTube sterren?
- De kracht van Outbound en Inbound Leadgeneratie
- LiveChat in de toekomst: drie spannende mogelijkheden
- Wist je dat? De positionering van het chatvenster is bepalend voor het aantal chats
- Hoe bereikbaar moet jouw live chat zijn voor succes?
- Vijf manieren om je content marketing een boost te geven
- Wist je dat? 85% van de bezoekers chat dankzij een proactieve begroeting?
- Livechat Expert Market Place
- Wist je dat? Livechat het hoogst scoort op klanttevredenheid?
- Wist je dat? bezoekers die chatten 2,8 × eerder converteren?
- Wist je dat? 21% van de livechat gesprekken blijft onbeantwoord
- Wist je dat? Door pre-chat formulieren kan het gemiddeld verlatingspercentage oplopen tot 55%
- Interview met Nick Blom door Wouter Truffino van Holland PropTech en ConTech
- Wist je dat? Zelf fulltime chatten (09:00-23:00, 7 dagen per week) 3 á 4 keer duurder is dan de chat uitbesteden?
- Wist je dat? Livechat ook een middel is om inzichten te achterhalen?
- Wist je dat? Gemiddeld 37,5% van de chats komen buiten kantoortijden binnen
- Vacature Chatoperator
- Vacature Partner Manager
- WhatsApp biedt gratis business dienst aan en verdient aan de grote bedrijven
- WhatsApp zal haar eerste advertenties tonen op Facebook voor het actief starten van conversaties.
- First Contact Resolution: de belangrijkste metriek van 2017
- Wat je nooit tegen een klant kunt zeggen (maar wel graag zou willen)
- Leren samenwerken als een team
- Wat kun je leren door vanuit huis te werken?
- Stress op de werkvloer – Maak customer service weer leuk
- Social media, waarom zou je het ook zakelijk gebruiken?
- WhatsApp verzoekt Nederlandse startup activiteiten te staken
- Uitschrijven is niet het laatste station: voorkom wegloop van klanten met een e-mail
- LiveChat Service op BNR NIEUWSRADIO. Beluister hier het fragment van de uitzending!
- Wist je dat? Een bezoeker die chat 4,5 keer waardevoller is dan een bezoeker die niet chat?
- Hoe word je productiever (en heb je het minder druk)?
- Wist je dat? De gemiddelde responstijd van onze chat 27 seconden is?
- Automatische greetings zorgen voor gesprekken met uw klant
- Zakelijk WhatsApp: zo voorkom je een brief van de advocaat
- De klantenservice van de toekomst – Welke trends mogen we verwachten?
- Wist je dat? 30% van alle retail aankopen wordt gedaan door millennials?
- LiveChat Service biedt 4 creatieve jonge startende ondernemers gratis werkplek nabij Rotterdam Centraal
- Wist je dat? 63% van de winkelwagens is te herstellen met livechat?
- Ontwikkel je verder met de volgende communicatie citaten
- Statistieken die je om de tuin kunnen leiden
- Content marketing: het afstemmen van jouw boodschap
- Zeven tips voor het intern linken ten behoeve van content marketing SEO
- Het ontwikkelen van het perfecte klantenservice training plan
- Vier ideeën voor een productlancering – succes gegarandeerd
- Bijwerken van oude content website ook goed voor SEO
- Typesnelheid customer service meten met behulp van een snelheidstest
- Hoe bereid je je online winkel voor op de feestdagen?
- Veelgemaakte fouten bij het plannen van een marketingstrategie die je kunt voorkomen
- Meer productief op het werk: Vier methoden die je vandaag nog kunt toepassen
- Hoe zorg je voor een hogere First Call Resolution?
- Wat is een Google penalty en hoe herstel je van een penalty?
- Opgelet! De chatbot is bezig met een opmars
- Tips voor het huren op seizoensbasis tijdens de feestmaand
- Vijf essentiële customer service vaardigheden voor de feestmaand
- Het verschil in betekenis van klantenservice voor bedrijven en consumenten
- Strategieën voor een hogere conversie met behulp van content creatie
- Klantenservice, wat beketent het? – de koopcyclus uitgelegd in vijf fasen
- Waarom het belangrijk is dat je medewerkers betrokken zijn
- Welke boodschap is nu echt belangrijk voor jouw klanten?
- Zo ga je om met digitale ontwikkelingen voor de klantenservice [2 cases]
- De klant centraal stellen – Waarom en hoe doe je dat?
- Welke hardnekkige feiten over werknemersbetrokkenheid zijn niet juist?
- Slechte werkgewoontes die je weerhouden van succes
- Livechat: 6 voordelen voor retailers [& 4 valkuilen]
- Online afrekenen met een winkelmandje – Hoe verbeter je het systeem?
- Een klantgerichte aanpak: wat zijn de belangrijkste voordelen?
- Emotionele intelligentie en haar rol in Customer Service
- Essentiële customer service vaardigheden voor het oplossen van problemen: Kritisch denken
- Waarom je je zorgen wilt maken over jouw churn rate
- Hoe voorkom je het verloop van klanten?
- Superieure klantenservice: Hoe pakken Apple, Netflix en Uber het aan?
- Het kant-en-klare stappenplan voor het perfectioneren van het sales proces
- Verbeter je conversie optimalisatie met een live chat
- Hoe ga je om met negatieve reacties op social media?
- Klantretentie: hoe zorg je voor het behoud van klanten
- Het temmen van de leeuw: zet klachten van klanten om naar complimenten
- Sales maken als een baas met Harvey Specter
- Praktijkvoorbeeld Apple: Waarom de klant niet altijd gelijk heeft
- Schrijf betere content met de volgende content marketing citaten
- De Zeven Dodelijke Zonden van Klantenservice Ervaring
- Het bepalen van jouw Content Marketing Strategie is een kwestie van plannen
- SEO voor Dummies: Wat is SEO? Hoe werkt het?
- Reactietijd naar de klant: de weg naar het hart van de klant
- Vijf strategieën voor het genereren van traffic naar jouw website
- SEO voor dummies: het schrijven van content
- De definitie van een goede klantenservice
- Hoe bedaar je een razende klant tot rust?
- Drie redenen waarom Instagram wellicht geen goed idee is
- De complete lijst van vaardigheden voor customer service medewerkers
- De complete lijst van vaardigheden voor customer service medewerkers (Vervolg)
- Voorkom slechte klantenservice met deze grappige citaten
- Hoe zorg je voor een geweldige live chat support
- Klantwaardering maakt iedereen een stuk gelukkiger
- Drie unieke manieren om met een band met je klanten op te bouwen
- Social media monitoring als manier om je bedrijf te laten groeien
- Sneller reageren op klanten met een klein team
- Waarom is een mobiele website zo belangrijk voor e-commerce
- Mobile design tips voor jouw e-commerce website
- Koud bellen kan schade doen aan jouw bedrijf
- Hoe de Visfilosofie jouw manier van werken kan veranderen
- Tien prachtige voorbeelden van hoe je een krachtige Call to Action opstelt
- Zet jouw social media wereld op zijn kop met Twitter hashtags
- Loyale klanten met live chat: waarom het werkt
- Webshops & livechats: ga je voor klantgegevens of klantcontact?
- Inkomsten genereren met behulp van affiliate marketing
- Waarom UTM builder cruciaal is voor een marketing campagne
- Why So Serious? Grappige business quotes die je gelezen moet hebben
- Laat je Klanten Glimlachen met Grappige Out of Office-Berichten
- Hoe je met een loyaliteitsprogramma het verlaten van winkelmandjes voorkomt
- Hoe voorkom je een burn-out op het werk?
- Wat is het verschil tussen een baas en een leider?
- Meer conversie met gerichte aanbiedingen door middel van klantsegmentatie
- Verbreed je verkoopstrategie met het segmenteren van klanten
- Dus jij wilt een content marketer worden?
- Alles wat je moet weten over multichannel klantenservice
- Haal meer uit jouw multichannel customer service
- Bekijk de zaken ook eens vanuit het perspectief van de klant…
- Klantenloyaliteit: De kunst van het verleiden van klanten
- Wat zijn de pijnpunten van jouw klanten?
- Hoe ga je om met trollen op de live chat?
- Welke customer service skills mogen bij jou niet ontbreken?
- Hoe bouw je een gezonde relatie op met je klanten?
- Hoe stel je een zakelijke Facebook pagina op?
- Wees niet verlegen en laat je unieke persoonlijkheid zien
- Een eigen callcenter? Nu mogelijk binnen slechts 5 stappen
- Succes wordt gedreven door onze intenties – wordt het geven of nemen?
- Laat je niet kisten: van frustratie naar inspiratie!
- De meest voorkomende frustraties bij klanten: hoe te voorkomen?
- Wat is de impact van een livechat dienst voor een online bedrijf?
- Gebruik van SMS berichten zorgt voor betere klantenservice
- Handel telefoongesprekken sneller af met deze handige tips
- Welke vragen zet je op je vragenlijstje voor het ontvangen van de juiste data
- Wat kan een multi-channel marketing strategie voor jouw bedrijf betekenen?
- Customer feedback: cruciaal voor succes op lange termijn
- Het kopen van Twitter volgers: niet doen!
- Drie must-read tips voor een efficiënte werkdag
- Zelfpromotie zonder eigendunk: het is mogelijk!
- Geautomatiseerde marketing maakt online winkelen persoonlijker!
- Proactieve customer service vs. reactieve customer service: Proactief zijn loont
- Hoe implementeer je een proactieve klantenservice?
- Geweldige marketing citaten over het ijs breken met het publiek
- Online communiceren met uw klanten: livechat vs chatbot
- Een helder onboarding proces zorgt voor hogere conversie
- Disney laat zien hoe je een slechte klantenservice ervaring voorkomt
- Maak meer tijd vrij met deze time management tips
- Sales uitgelegd: De kunst van het verkopen kun je leren
- Met deze sales quotes behoud je een positieve instelling
- Loze beloftes maken meer kapot dan je lief is
- Een persoonlijk engagement met je werk is niet altijd een slechte zaak
- Motivatie voor je werk kun je alleen zelf maken
- Ook jij kunt gelukkig zijn op je werk!
- Hoe een LiveChat je beveiliging verbetert
- Hoe houd je je hoofd koel bij onbeschofte klanten
- Social media strategieën: het is beter om te geven dan te nemen
- Vijf dingen die je leert door het implementeren van een live chat
- Succes is een keuze en andere uitspraken over succes
- Terug in de tijd: Call to Action volgens WO 2 Affiches
- Vijf manieren om als klantenservice je communicatie vaardigheden te verbeteren
- Meer tips voor het bijschaven van je communicatie skills
- Social media live chat: Bereik jouw publiek direct vanuit Facebook
- Positieve communicatie: de kracht van “Yes, we can!”
- Een marketingbureau inschakelen: waar baseer je je keuze op?
- Growth Hacking uitgelegd aan de hand van citaten
- Betreed het nog onontdekte terrein van upselling
- Hoe maak je het beste gebruik van bijverkoop?
- De speciale skills van de customer service mastermind
- Content Marketing – Het geheim van een hoge Google ranking
- Genereer meer websiteverkeer met Content Marketing
- Content Marketing met behulp van een Content Kalender
- Maak een onweerstaanbare landingspagina voor meer conversie
- Hoe schrijf je een effectieve landing page?
- Pakkende quotes over mond-tot-mond reclame
- Hoe ga je om met een ongeduldige klant?
- Hoe stel je de eeuwige klager tevreden?
- Is het reëel om zelfredzaamheid van de klant te verwachten?
- Hoe troef je een eigenwijze klant op een professionele manier af?
- Een tekst schrijven met emotie
- Is negatieve publiciteit beter dan geen publiciteit?
- Een goede copywriter vertelt een verhaal
- Copywriting 101: Presentatie is alles
- Social media heeft zo haar eigen etiquette
- Chat by Mail: Direct uw klant te woord staan vanuit een E-mailing
- Copywriting is een vak op zich
- Mag ik jullie even voorstellen… Michaël!
- Mag ik jullie even voorstellen… Robert!
- Hoe los je als klantenservice problemen op?
- Hoe stel ik een service email op?
- Hoe wordt je social media de baas
- Live chat op het goede moment
- Mag ik jullie even voorstellen… Jessica!
- Genoeg bezoekers te weinig conversie
- Waarom een live chat en waarom zou je hem uitbesteden
- Optimalisatie van uw website door middel van LiveChat
- Conversation marketing
- Waarom hebben webshops überhaupt een winkelmandje en kassa systeem?
- Betere verkoopresultaten met live chat dan bij telefonische verkoop
- Vijf andere manieren om een live chat te gebruiken
- LiveChat Service benoemt Edvin Oklopcic tot Marketing Director
- Drie ontwikkelingen die de wereld van online winkelen voorgoed zullen veranderen
- Hoe een live chat sessie het maken van een keuze makkelijker maakt
- De aanwezigheid van een live chat feature wekt vertrouwen op
- Welkom in de digitale wereld.
- LiveChat Service: Interessant voor de b2b markt
- Zes indicatoren die de effectiviteit van een chat dienst tonen
- Vacature: Chatoperator LiveChat Service
- Waar moet u opletten bij het kiezen van een live chat programma?
- Wat zijn de reacties op live chat diensten?
- Hoe ervaren online shoppers live chat diensten?
- Hoeveel bezoekers gebruiken nu een live chat service?
- Aantal chats met een proactieve en reactieve chat
- Hoeveel bezoekers gebruiken nu een live chat service?
- Hoe vergroot u de impact van een live chat dienst
- Waarom ook uw website een live chat dienst moet hebben
- Zes redenen waarom een live chat operator onmisbaar is
- Conversieverhoging door live chat een feit
- Video LiveChat Service: waarom kiezen voor LiveChat Service?
- LiveChat Service aan de top van de statistieken
- Video LiveChat Service: waarom zou u livechat uitbesteden?
- Video LiveService: Waarom zijn jullie met LiveChat Service begonnen?
- De Live Chatters van het internet
- Gerichte actiecodes leiden tot hogere sales
- Doe de A/B test – de manier om meer uit uw website te halen
- Betere verkoopresultaten door het analyseren van live chat welkomstberichten
- Gerichte marketing met behulp van de live chat
- Wat is het effect van een live chat dienst op online verkoop?
- 4 manieren om meer uit een live chat dienst te halen
- Het chatten van de toekomst – zonder toetsenbord!
- Aanwezigheid live chat zorgt voor minder achtergelaten winkelmandjes
- Wie heeft het meeste baat bij een live chat feature?
- LiveChatService.nl online en snel
- Vacature: Sales-Agent LiveChat Service, België
- Is het mogelijk om ondersteuning te krijgen voor het installeren van het livechat script?
- Zal mijn omzet stijgen?
- LiveChat bewezen goedkoper dan telemarketing
- Afbeelding: een impressie van het team
- Livechat groeit: 20% van de 200 grootste online retailers gebruikt livechat!
- Grafiek: weekresultaat aantal chats voor 1 van onze klanten (03/10 – 09/10)
- Waarom LiveChat service?
- LiveChat Service for websites in English
- Category: Chatbymail casestudies
- Category: FAQ
- Beschikt een externe chatoperator wel over genoeg kennis en expertise
- Hoe lang duurt het voordat de livechat actief is?
- Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van gegenereerde leads?
- Kan ik er van op aan dat mijn livechat echt altijd bereikbaar is?
- Is het mogelijk om het uiterlijk van de livechat feature aan te passen aan de huisstijl van mijn site?
- Is het mogelijk om een gesprek tussen bezoeker en een operator na te lezen?
- Werkt de operator exclusief voor mijn site?
- Kan ik de livechat feature personaliseren met mijn logo?
- Ik heb meerdere websites. Kunnen al deze sites van een livechat voorzien worden?
- Is het noodzakelijk dat ik zelf speciale software installeer of updates moet binnen halen?
- Welke technische kennis is nodig om gebruik te maken van een livechat
- Heb ik extra personeel nodig voor het bemannen van de chat?
- Van hoe laat tot hoe laat is de livechat bereikbaar?
- Is het niet goedkoper om mijn eigen mensen achter de chat te zetten?
- Wat zijn de procedures als de operator geen antwoord kan geven op een vraag van een bezoeker
- Wat maakt onze livechat proactief?
- Wat houdt de Live Transfer feature in?
- Wat houdt livechat support in?
- Wat moet ik toevoegen aan mijn website voor de livechat feature?
- In welke talen zijn de livechat diensten beschikbaar?
- Hoe zit het met de privacy en de vertrouwelijkheid van de gevoerde gesprekken?
- Is de prijs inclusief de chatsoftware?
- LiveChat Support denkt met u mee
- LiveChat Service for websites in English
- Category: Vacatures
Landing Pages
- wblp1var3
- wblp1var2
- wblp1var1
- lclp3
- wblp5
- wblp4
- dewblp1
- de-bedankt_pag
- bedankt_pag
- wblp2
- wblp1
- lclp2
- lclp1
Faqs
- Na hoeveel tijd krijg ik feedback over de resultaten van de chats?
- Hoe word ik op de hoogte gehouden van gegenereerde leads?
- Is het noodzakelijk dat ik zelf speciale software installeer of updates moet binnenhalen?
- Welke technische kennis is nodig om te werken met livechat?
- Wat voor chatoperators zijn er bij jullie werkzaam?
- Werkt de chatoperator exclusief voor mijn website?
- Hoe zit het met de privacy en de vertrouwelijkheid van de gevoerde gesprekken?
- Is het mogelijk tussentijds feedback te geven op de chats?
- Is het mogelijk om een gesprek tussen bezoeker en een chatoperator na te lezen?
- Wat zijn de procedures als de chatoperator geen antwoord kan geven op een vraag van een bezoeker?
- Hoe kunnen de chatoperators alle mogelijke vragen beantwoorden?
- Als ik livechat uitbesteed, hoe vaak word ik betrokken in het proces?
- Heb ik extra personeel nodig?
- Is het niet goedkoper om zelf te chatten in plaats van uitbesteden?
- Kan ik de livechat feature personaliseren met mijn logo?
- Is het mogelijk om het uiterlijk van de livechat feature aan te passen aan de huisstijl van mijn site?
- Wat moet ik toevoegen aan mijn website voor de livechat feature?
- Worden er opstartkosten gerekend?
- Is de prijs inclusief de chatsoftware?
- Kan ik ook een testperiode krijgen?
- Kan ik zelf bepalen tot hoe laat de chat live is?
- Hoe lang duurt het voordat de livechat actief is?
- Ik heb meerdere websites. Kunnen al deze sites van een livechat voorzien worden?
- Van hoe laat tot hoe laat is de livechat beschikbaar?
- Wat maakt onze livechat proactief?
- In welke talen zijn de livechat diensten beschikbaar?
- English: What can LiveChat Service do for my company?
- Wat is de meerwaarde van livechat?
- Wat kan LiveChat Service voor mij betekenen?
- Wat is livechat?