Verbeter de conversie op e-mail campagnes met ChatInMail

Als Livechat Service zijn we volledig toegewijd om binnenkomende livechats op de websites van onze klanten snel en accuraat te verwerken. Maar we kunnen ons voorstellen dat er ook via andere kanalen informatie wordt gevraagd zoals social media maar vooral ook via e-mail. Speciaal voor de mailtjes hebben wij in samenwerking met Tripolis, ontwikkelaar van technische oplossingen op het gebied van e-mailmarketing, mobile marketing en social marketing, een nieuwe feature ontwikkeld: ChatInMail.

Deze innovatie maakt het voor de ontvanger meteen mogelijk om vanuit een e-mail een chat te starten. De ontvangende partij hoeft dus geen tijdrovende reply meer op te stellen en op antwoord te wachten.

Het voordeel voor de verzenders is dat er minder, soms futiele, mailtjes terugkomen. In het geval van een algemene mail zoals een nieuwsbrief biedt ChatInMail meteen de mogelijkheid voor ontvangers dingen na te vragen.

Direct contact met verzender

Aangezien onze professionele chatoperators de vragen zoals gewend zullen afhandelen zijn we er van overtuigd dat deze nieuwe functie stroeve e-mailconversaties kan voorkomen en een overdaad aan mail af zal vangen.

Het innovatieve ChatInMail maakt het voor de consument en zakelijke gebruiker mogelijk om direct contact op te nemen met de afzender. Voordeel is dat een bedrijf direct leads kan kwalificeren en kan converteren vanuit de mailing. Getrainde chatoperators beantwoorden vragen die lezers van de mail hebben, er hoeft niet op antwoord van de afzender te worden gewacht.

De nieuwe functie is meteen aan te bieden in alle soorten e-mails zoals nieuwsbrieven, commerciële mailings of updates.

 

Livechat: Meer dan alleen een<strong> contactkanaal</strong>

Livechat: Meer dan alleen een contactkanaal