Wist je dat? eye-gazing het aantal mensen dat chat vergroot?

  • nick
  • Nieuws
  • Apr 20, 2017
  • no comments.

Nu zul je denken, wat heeft dit met klantenservice, livechat of ook maar iets van serviceverlening te maken. Dat zal ik uitleggen. Eye gazing is te gebruiken wanneer je ergens extra focus op wilt leggen. Dit kun je heel gemakkelijk doen door een persoon op een flyer, brochure, billboard, maar dus ook je website ergens naar te laten kijken. Stel de verkoop voor kinderkleding verloopt heel goed op je website, maar je marge op volwassenenkleding is groter. Dan kun je met bovenstaand principe de focus meer volwassenkleding proberen te leggen. Zo kun je dat dus ook doen met je livechat. De regel is dat bezoekers die chatten 4,5 keer waardevoller zijn dan bezoekers die niet chatten. Dus dit soort trucjes kunnen echt het verschil maken.

Krijg maandelijks advies van onze experts in uw inbox!

Ook meer uit de toekomst van uw bedrijf halen?

Livechat op uw website of in uw mail helpt potentiële
klanten te converteren naar kopende klanten.